Nestle avertizează că va continua să crească prețurile produselor sale din cauza creșterii costurilor la alimente

Nestle Sursa foto: Nestle.com

Nestle a avertizat că va continua să crească prețurile produselor sale din cauza creșterii costurilor la alimente. Producătorul cerealelor KitKats și Nesquik a crescut prețurile cu peste 5% în primele trei luni ale anului, scrie BBC.

Creșterea prețului a ajutat Nestle să raporteze o creștere a vânzărilor de 7,6% în perioada respectivă. Pe măsură ce costurile cresc, șeful Nestle, Mark Schneider, a spus că „vor fi necesare acțiuni suplimentare de stabilire a prețurilor și de atenuare pe parcursul anului”.

„Am mărit prețurile într-un mod responsabil și am observat o cerere susținută a consumatorilor”, a adăugat Schneider.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Prețurile alimentelor la nivel mondial sunt la cele mai ridicate de când au început recordurile în urmă cu 60 de ani, conform indicelui ONU al prețurilor la alimente.

Luna trecută, Nestle a spus că va vinde în Rusia doar produse esențiale, cum ar fi cele pentru copii și produse de nutriție medicală. Compania a suspendat vânzările de mărci precum KitKat și Nesquik și a oprit investițiile în țară.