Grupul german Daimler vrea să vândă doar autobuze electrice urbane în Europa până în 2030

Daimler Trucks camioane

Divizia de autobuze a grupului german Daimler Truck vrea să vândă doar autobuze electrice urbane în Europa până în 2030 şi, de asemenea, vrea să ofere clienţilor din Europa şi America Latină vehicule neutre din punctul de vedere al emisiilor de carbon la toate categoriile, transmite DPA, citat de Agerpres.

„Ne concentrăm pe investiţiile noastre pe segmentul autobuzelor electrice urbane în Europa până la finalul deceniului”, a afirmat Till Oberwörder, şeful diviziei de autobuze a Daimler.

În 2018, Daimler Buses a lansat modelul complet electric urban „eCitaro”. Oberwörder şi-a exprimat satisfacţia faţă de succesului acestui model, pe şoselele europene circulând peste 600 eCitaro.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Anul trecut, divizia de autobuze a Daimler a vândut 18.736 unităţi.

Conform Asociaţiei companiilor germane de transport, din cele 35.000 de autobuze care circulau toamna trecută pe şoselele din Germania, doar 1.200 erau electrice.

Oberwörder a subliniat că nu este suficientă doar construirea de autobuze electrice, trebuie schimbată şi infrastructura.

„Şi depourile trebuie de asemenea adaptate, trebuie luate în considerare staţii de reîncărcare şi trebuie pregătiţi angajaţii”, a explicat oficialul Daimler. Acesta a adăugat că pe segmentul mobilităţii electrice, autobuzele urbane înregistrează cea mai ridicată rată de creştere.