Mercedes-Benz recheamă peste 290.000 de vehicule în SUA, din cauza problemelor de frânare

mercedes benz, eqs, masina electrica Sursa foto: Mercedes Benz

Divizia din Statele Unite a Mercedes-Benz recheamă 292.000 de vehicule ML, GL şi R-Class, fabricate între 2006 şi 2012, din cauza problemelor de frânare, îndemnând proprietarii înceteze imediat să le mai conducă, transmite Reuters, citat de News.ro.

Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) a declarat că producătorul german de automobile a emis o rechemare voluntară, avertizând proprietarii vehiculelor să nu le mai conducă, din cauza servofrânelor care ar putea fi corodate, ceea ce le-ar putea afecta grav capacitatea de frânare, crescând riscul unui accident.

Mercedes-Benz SUA a declarat că nu au existat accidente, răniri sau decese legate de această problemă.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Compania a spus că va oferi remorcare gratuită proprietarilor vehiculelor afectate. Dacă este necesară o reparaţie, un dealer Mercedes va ajuta la asigurarea transportului alternativ.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

NHTSA a spus că vehiculele care nu prezintă coroziune avansată vor putea continua să fie conduse fără nicio acţiune ulterioară, în timp ce vehiculele cu coroziune avansată vor avea un test suplimentar.

Vehiculele care trec testul vor putea fi conduse până la doi ani, dar se vor întoarce apoi pentru o reparaţie suplimentară, în timp ce cele care nu trec testul vor necesita înlocuirea servofrânelor.

NHTSA a spus că, în cazuri rare de coroziune foarte severă, ”o manevră de frânare deosebit de puternică sau puternică ar putea provoca daune mecanice la servofrână, prin care legătura dintre pedala de frână şi sistemul de frână s-ar distruge”.

În acest caz, „nu ar fi posibilă încetinirea sau oprirea vehiculului prin frâna de serviciu”.