SONDAJ Angajaţii care lucrează de acasă reprezintă 60% din forţa de muncă la nivel global

man-wearing-gray-long-sleeved-shirt-374598-scaled-e1593840759440

Angajaţii care lucrează de la distanţă reprezintă aproape două treimi (60%) din forţa de muncă existentă la nivel global, însă mai puţin de jumătate dintre companii au politici de lucru remote, la nivelul întregii organizaţii, reiese dintr-un sondaj realizat în 12 ţări.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit analizei Accenture, pandemia COVID-19 evidenţiază o discrepanţă imensă, de 86%, în ceea ce priveşte maturitatea digitală între companiile care se concentrează pe formare, leadership şi sprijin cultural pentru angajaţii lor şi cei care nu fac acest lucru.

Cu toate că aproape două treimi (60%) din forţa de muncă globală lucrează de acasă, unul din trei angajaţi folosesc în continuare propriul dispozitiv pentru a-şi desfăşura activitatea.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Raportul, intitulat „Honing Your Digital Edge”, arată că 25% dintre angajaţi se confruntă periodic cu probleme în ceea ce priveşte tehnologiile de lucru la distanţă.

De asemenea, companiile identificate ca fiind fluente digital au o probabilitate de 5,4 ori mai mare să prognozeze o creştere ridicată a veniturilor în următorii trei ani, sunt considerate un loc de muncă foarte bun de către majoritatea angajaţilor (69%) şi conduc topurile de satisfacţie a clienţilor (68%).

Per ansamblu, companiile care pun accent pe fluenţă digitală au angajaţi mai activi şi conduc la capitolul inovaţie şi servicii pentru clienţi, se menţionează în cercetarea de specialitate.

Sondajul Accenture 2020 privind rezilienţa forţei de muncă globale a fost realizat, în perioada mai – august, pe un eşantion de peste 5.400 de angajaţi din 12 arii geografice: Australia, Brazilia, Canada, China, Franţa, Germania, India, Japonia, Singapore, Spania, Marea Britanie şi Statele Unite ale Americii. Cercetarea acoperă nouă sectoare: bănci/pieţe de capital, comunicaţii, mass-media şi tehnologie, asigurări, bunuri de consum şi servicii, high tech, retail, aerospaţial şi apărare, energie, respectiv petrol şi gaze.

Accenture este o companie globală de servicii profesionale cu abilităţi de top în domeniul digital, cloud şi securitate, prezentă în 120 de ţări.

Sursa: Agerpres