Producătorul auto francez Renault SA nu va investi în dezvoltarea unui nou motor pentru a fi utilizat la ultima generaţie de vehicule diesel pe care o va produce şi în schimb va adapta modelele sale existente, le-a spus vineri acţionarilor directorul general Luca de Meo, transmite Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Companiile auto accelerează trecerea de la vehicule diesel la cele electrice, încurajate de creşterea cererii din partea consumatorilor pentru maşini ecologice, şi pe fondul reglementărilor mai dure privind poluarea de emisiile.

Renault produce propriile sale motoare şi mult timp a furnizat motoare diesel pentru alte companii auto. Renunţarea la investiţiile în motoare diesel vine pe fondul planului de reducere a costurilor.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Joi, Renault a raportat o scădere de 1,1% a veniturilor, până la 10 miliarde de euro, în primul trimestru, chiar dacă numărul total de vehicule vândute la nivel global a crescut cu 1,1% până la 665.038 de unităţi în primele trei luni ale acestui an.

Anul trecut, Renault a raportat pierderi record de opt milliarde de euro în condiţiile în care veniturile grupului au scăzut cu 21,7%, până la 43,474 miliarde de dolari, iar numărul de autovehicule vândute a scăzut cu 21,3% până la 2,95 milioane unităţi.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999 şi relansată în 2004 cu modelul Logan. Ulterior, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.