Ministerul Transporturilor a avizat Studiul de Fezabilitate pentru Drumul Expres Satu Mare – Oar, la frontiera cu Ungaria. „Someș Expres” are 15 km și costă 900 milioane lei

Centura Satu Mare Sursa foto Facebook Sorin Grindeanu

Ministerul Transporturilor a aprobat Studiul de Fezabilitate pentru Drumul Expres Satu Mare – Oar, la frontiera cu Ungaria, proiectul „Someș Expres” având o lungime de 15 kilometri și un cost de aproximativ 900 de milioane lei, a anunțat marți secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Studiul de Fezabilitate a fost realizat de proiectantul Search pentru aproape 4 milioane de lei și o viteză de proiectare de 120 km/h. Legătura între Satu Mare și Baia Mare de unde începe proiectul Autostrăzii Nordului (Baia Mare – Suceava) se va face tot printr-un Drum Expres, proiect derulat în parteneriat cu CJ Maramureș.

Drumul Expres Satu Mare – Oar se desprinde din Centura Satu Mare, șosea de 19 kilometri finalizată în această vară și Oar, unde se conectează cu Drumul Expres M 49 din Ungaria. Din cei 15 kilometri, aproape 11 sunt cu profil de Drum Expres, iar restul de 4 reprezintă șosea de legătură.

„Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii a avizat Studiul de Fezabilitate pentru realizarea Drumului Expres care va face conexiunea între Centura Municipiului Satu Mare și graniță.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Proiectul vizează realizarea unui sector de Drum Expres între Municipiul Satu Mare (Varianta de Ocolire Satu Mare) și localitatea Oar, unde se va conecta cu Drumul Expres M49, în scopul asigurării unui parcurs mai rapid pentru traficul pe distanțe lungi de pasageri și mărfuri, prin viteză ridicată de deplasare.

Drumul Expres va străbate zonele administrative Satu Mare și Vetiș și sunt prevăzute următoarele:

10,831 km Drum Expres
4,031 km drum de legătură între Drumul Expres Satu Mare – Oar și DN19
2 benzi pe sens, cu o lățime de 21,50 m
Nod Rutier VO Satu Mare
Nod Rutier cu drumul de legătură DN19
Lucrări de artă
– Pasaj Nod Rutier la VO Satu Mare, km 0+408
– Pasaj pe drumul expres peste DC60, km 3+068
– Pasaj pe drum expres peste drum local, km 6+051”, a transmis Scrioșteanu.
Acest proiect face parte din Someș Expres, sector Nord Livada – Petea, iar în Programul Investițional pentru dezvoltarea infrastructurii de transport pentru perioada 2021-2030 se regăsește ca făcând parte din coridorul transfrontalier 3 CTF3-Somes.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. In Romania se fac SF peste SF!
    Si din cand in cand se mai eliberează un aviz!
    Șantiere mai nimic!
    20 km de autostrada / DE pe an e chiar insignifiant de puțin cand alte țări fac sute de km anual.
    O Românie Plină de Cioturi numite Autostrăzi!

  2. puteati sa puneti si voi o harta la articolele de acest gen.
    Puteti sa folositi eventual harta ProInfrastructura punct RO

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.