Producătorul de ciocolată Hotel Chocolat nu va mai oferi reduceri în acest sezon de sărbători / Oamenii au nevoie de ciocolată în recesiune, spune directorul Hotel Chocolat

dreamstime_l_24090045

Producătorul britanic de Hotel Chocolat a anunțat joi că va renunța la reducerile oferite de obicei de sărbători, în condițiile în care producătorul britanic de ciocolată de lux a trecut la pierderi anuale din cauza unor cheltuieli excepționale datorate închiderii magazinelor din SUA și restructurării unei societăți mixte japoneze, scrie Reuters.

“Deciziile noastre de a ne concentra pe vânzările la preț întreg și pe calitate în detrimentul cantității, împreună cu o revenire a performanțelor magazinelor fizice înseamnă că anticipăm că luna decembrie va fi mai aglomerată ca niciodată”, a spus acesta într-o declarație.

Ciocolatierul a declarat că majoritatea gamei sale de cadouri de Crăciun are prețuri cuprinse între 2,5 lire și 8,5 lire.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Pe de altă parte, compania britanică de ciocolată Hotel Chocolat se pregătește pentru o perioadă foarte aglomerată de Crăciun, fiind încrezătoare că oamenii se îndreaptă spre ciocolată și bunătăți pentru a le ridica moralul pe timp de recesiune.

“Constatăm că oamenii au nevoie de ciocolată”, a declarat Thirlwell într-un interviu acordat joi. “Am mai văzut acest lucru în alte perioade de recesiune, de exemplu în 2008, am fost foarte rezistenți atunci”.

După ce precedentele două perioade de cumpărături din decembrie au fost perturbate de pandemie, Thirlwell a declarat că cumpărătorii britanici se bucură de ieșirea în magazine, care au reprezentat aproximativ 70% din vânzările grupului în ultimele șase luni.

“Traiectoria pe care ne aflăm este că impulsul se consolidează și se dezvoltă”, a spus Thirlwell despre așteptările sale pentru Crăciun.

Hotel Chocolat are peste 100 de magazine în Marea Britanie și o fabrică de ciocolată în Cambridgeshire, în estul Angliei.

Creșterea facturilor casnice în Marea Britanie a făcut ca în supermarketuri consumatorii să se orienteze către mărci mai ieftine, dar Thirlwell a spus că situația este diferită pentru un retailer specializat.

Oamenii încă mai vor să se răsfețe și să cumpere cadouri pentru alții, a spus el, iar Hotel Chocolat a oferit un lux accesibil, 80% din gama sa având un preț mai mic de 15 lire sterline.

În calitate de producător cu sediul în Marea Britanie, el a spus că este mult mai îngrijorat de presiunile inflaționiste, cum ar fi facturile mai mari la energie pentru fabrica sa, decât de perspectivele cererii.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: