Abonamentul susţinut de reclame al Netflix a ajuns la 70 de milioane de utilizatori lunar, la doi ani de la lansare

Netflix filme sursa foto: Pexels/ John-Mark Smith

Netflix a anunţat marţi că versiunea sa de abonament mai ieftin, susţinută de reclame, a ajuns la 70 de milioane de utilizatori activi lunar la nivel global, la doi ani de la lansare. Compania a precizat că mai mult de 50% dintre noii abonaţi din ţările care oferă această opţiune optează pentru planul cu reclame, transmite CNBC, conform News.ro.

Opţiunea cu reclame a fost lansată în noiembrie 2022, ca răspuns la încetinirea creşterii numărului de abonaţi. În prezent, acest lucru nu mai este o problemă, Netflix raportând în trimestrul al treilea o creştere de 5,1 milioane de abonaţi, depăşind estimările Wall Street. În total, Netflix are acum 282,7 milioane de membri la toate nivelurile de preţ.

Compania a mai menţionat că, începând de anul viitor, nu va mai actualiza informaţiile pentru investitori cu privire la numărul de abonaţi, concentrându-se în schimb pe venituri şi alţi indicatori financiari.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

În mai, Netflix a anunţat că va transmite două meciuri din NFL în ziua de Crăciun, într-un parteneriat de trei ani. De asemenea, şi-a epuizat deja inventarul de reclame pentru aceste jocuri şi a adus branduri precum FanDuel şi Verizon ca sponsori.

Multe companii media se orientează acum către strategii cu reclame pentru a atrage clienţi cu planuri mai ieftine şi pentru a creşte veniturile din publicitate. Piaţa de reclame TV tradiţională este în scădere, însă publicitatea pentru streaming şi digital este în creştere.

În mai, Netflix a raportat că abonamentul său cu reclame avea 40 de milioane de utilizatori activi lunar, aproape dublu faţă de cifra din ianuarie, anunţ pe care l-a făcut la evenimentul Upfronts, destinat prezentării ofertelor de publicitate.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: