În primele șase luni din 2024, Grupul Orange Romania a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 699 de milioane de euro, în scădere cu 7,7% față de semestrul întâi din 2023, anunță compania.
La 30 iunie 2024, Grupul Orange Romania oferea servicii mobile pentru 9,3 milioane de clienți, internet fix în bandă largă pentru 1,1 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit pentru 1,1 milioane de clienți.
Semestrul a fost marcat de finalizarea fuziunii între Orange Romania S.A. (ORO) și Orange Romania Communications S.A. (OROC), prin absorbția OROC de către ORO, ce a permis crearea unui operator de telecomunicații convergent integrat, începând cu 1 iunie 2024.
Rețeaua Orange: 39 de orașe cu prezență 5G la final de semestru
La final de iunie 2024, acoperirea 4G a ajuns la 98,79% din populație, iar cea 4G+ la 83,13%. Rețeaua 5G/5G+, cu cele mai rapide viteze de transfer, de până la 1,5 Gbps, s-a extins din acest semestru în Pitești, iar cifra totală de orașe cu prezență 5G a crescut la 39.
Astfel, Orange Romania a lansat în acest semestru noul portofoliu de pachete cu internet prin fibră și TV prin cablu. Acesta ouprinde doar 4 pachete, “Entry”, “Extra”, “Supreme” și “Premiere”, concepute pentru a răspunde mai bine necesităților utilizatorilor, dar și unele avantaje, precum abonamente Netflix și HBO incluse pe toată durata contractului, router de ultimă generație și Ultra Wi-Fi 6 Mesh, precum și discounturi la o gamă variată de dispozitive (televizoare, tablete, camere de supraveghere).
”Primul semestru din 2024 a fost unul intens, marcat de un moment de o importanță deosebită pentru companie: finalizarea fuziunii între Orange Romania și Orange Romania Communications, ce a permis crearea unui operator de telecomunicații convergent integrat […] Pentru lunile următoare, factorul de presiune pentru îmbunătățirea performanței noastre există, dar suntem încrezători că strategia pe care am început să o implementăm ne va permite să ne obținem rezultate mai bune și să ne adaptăm mai bine la provocările pieței. În ciuda acestora, rămânem dedicați excelenței operaționale, menținând clienții în centrul businessului nostru și intensificând acțiunile de responsabilitate socială”, a declarat Julien Ducarroz, CEO Orange Romania.