Airbus a început construirea unei noi linii de asamblare pentru familia de avioane A320neo, la Toulouse, pentru a înlocui o linie mai veche şi mai puţin eficientă şi pentru a ajuta la accelerarea producţiei de anul viitor, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Mişcarea nu va duce la o creştere netă a numărului de linii de asamblare, dar face parte din planurile de modernizare şi accelerare a producţiei celei mai vândute familii de avioane A320neo/A321neo, pentru a satisface cererea în creştere într-un moment în care livrările de avioane sunt sub presiune.

Anul trecut, Airbus a adăugat o nouă linie de producţie pentru modelul său A321neo, la un capăt al unei linii uriaşe, folosită cândva pentru a fabrica avionul A380 superjumbo cu etaj, care nu mai este construit.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Acest lucru a adus numărul de linii de producţie pentru avioane cu fuselaj îngust Airbus din Toulouse la două şi totalul mondial la 8.

Airbus intenţionează să aducă numărul acestor linii de asamblare la 10 prin adăugarea de capacitate la fabricile existente în Statele Unite şi China.

Următoarea sarcină este schimbarea liniei originale de asamblare din Toulouse pentru A320 de la locaţia sa actuală din fosta hală de asamblare Concorde într-un nou loc, în interiorul fostei fabrici de asamblare A380, una dintre cele mai mari clădiri industriale din lume.

Lucrările de construcţie la noua linie sunt în curs de desfăşurare într-o zonă adiacentă liniei A321neo care a fost deschisă anul trecut, a declarat pentru Reuters un director din industrie care a vizitat recent şantierul.

Un purtător de cuvânt al Airbus a confirmat că a început construirea noii linii şi a spus că va fi operaţională în 2025, cu planuri de a transfera treptat activităţile de la linia actuală.