Airbus a lansat un program de reducere a costurilor şi de îngheţare a numărului de angajaţi

airbus A330 MRTT Foto: Airbus

Airbus a lansat un program de reducere a costurilor şi de îngheţare a numărului de angajaţi, pentru a susţine performanţa activităţii sale principale de producţie de avioane în 2024 şi ulterior, la câteva săptămâni după ce grupul a fost forţat să reducă obiectivele pentru producţia de avioane, au declarat surse din industrie, citate de CNBC, transmite News.ro.

Cu numele de cod ”LEAD!”, noua iniţiativă va aborda de urgenţă o creştere a costurilor pe aeronavă şi va aborda probleme mai profunde de productivitate, în timp ce cel mai mare producător de avioane din lume se pregăteşte pentru eventuala redresare a rivalului american Boeing, aflat în dificultate.

Unele posturi ar putea dispărea şi numărul total de posturi va fi limitat, dar compania nu plănuieşte un plan de concediere ”convenţional”, a declarat directorul general al producţiei de avioane, Christian Scherer, într-o notă adresată personalului, potrivit surselor din industrie.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Costurile vor fi examinate ”fără tabuuri”, dar nu va exista nicio schimbare de strategie, a adăugat el.

Un purtător de cuvânt al Airbus a refuzat să comenteze notele interne, dar a confirmat existenţa unui plan de îmbunătăţire a performanţei.

”Având în vedere presiunea continuă din lanţul de aprovizionare, precum şi situaţia economică complexă generală, este nevoie să ne concentrăm eforturile asupra fundamentelor”, a spus purtătorul de cuvânt.

În memoriu, Scherer a anticipat că actuala criză corporativă şi industrială a Boeing va forţa principalul rival al Airbus ”să se schimbe radical în bine”, au spus sursele.

El a atras, de asemenea, atenţia asupra creşterii constante a Chinei ca un concurent cu sprijin puternic din partea statului şi o piaţă internă mare.

”Salvaţi 2024”

Scherer, care a trecut de la conducerea comercială la cea de CEO al producţiei de avioane, în ianuarie, a dat vina ”pe câţiva dintre furnizorii noştri cheie” pentru problemele recente de producţie, dar a recunoscut că activităţile industriale de bază ale companiei au rămas şi ele în urmă, au spus sursele.

Luna trecută, Airbus a redus previziunile de livrare şi şi-a încetinit accelerarea producţiei, invocând lipsa de motoare, interioare şi unele aerostructuri.

Mişcarea a venit după o reapariţie a problemelor industriale raportate pentru prima dată de Reuters în mai.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: