Portul românesc Constanţa, de la Marea Neagră, se pregăteşte pentru sosirea masivă de cereale din Ucraina, după refuzul Rusiei de a prelungi acordul privind coridorul de export mediat de Turcia şi ONU, relatează agenţia EFE, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Directorul pentru operaţiunile cu cereale al Portului Constanţa, Dan Dolghin, a declarat, joi, pentru EFE, că estimează o creştere puternică a traficului cu cereale „începând de luna viitoare, odată cu începerea campaniei de recoltare în Ucraina”.

Portul Constanţa, cel mai mare din România, a înregistrat anul trecut, în perioada de la începerea invaziei ruse în Ucraina, în februarie, şi deschiderea coridorului mediat de Turcia şi ONU, în iulie, o creştere masivă a sosirilor de cereale ucrainene, mai scrie EFE.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Dolghin a prezentat situaţia din 2022 drept „o provocare” pentru infrastructura portului românesc, o situaţie care ar putea acum să se repete.

De când a început invazia rusă, cerealele ucrainene ajung în portul Constanţa cu trenul, camioane sau nave care pleacă din porturi mici de pe malul ucrainean al Dunării.