Antreprenorii care au fondat producătorul Fresco Jugo din Iași vor o fabrică nouă pentru sucuri naturale, cu o capacitate de până la 5.000 de sticle

Fresco Jugo_Iasi_2 Sursa foto: Fresco Jugo

Fresco Jugo, producător de sucuri naturale din fructe și legume, vizează extinderea capacității de producție anul acesta și dezvoltarea națională printr-o unitate nouă de producție, anunță producătorul. Prin creșterea producției, antreprenorii vizează dezvolarea de parteneriate cu jucătorii mari din retail.

Fresco Jugo a pornit în 2018 ca business care să procese fructe și legume pentru producătorii din zona Iașiului. După primul sezon a fost extinsă producția cu o serie proprie de produse. Până în prezent, a procesat anual între 80 și 220 de tone pentru clienții care au vrut să-și valorifice produsele. Pentru producția proprie, Fresco Jugo a procesat în 2023 aproximativ 160 de tone de fructe și legume.

Fresco Jugo produce în prezent 8 sortimente diferite de suc natural, suc de portocale și limonadă îndulcită natural cu miere. Fructele sunt presate la rece, fără adaosuri, apă sau zahăr.

Ținta companiei pentru 2024 este atingerea cifrei de afaceri de 1 milion de lei. În anul precedent bilanțul a fost de 620.000 de lei. Obiectivele pentru 2024 prevăd și relocarea producției într-o fabrică nou construită în județul Iași. În prima fază de dezvoltare au fost alocate fonduri de 70.000 de euro și e vizată atragerea de fonduri europene de aproximativ 150.000 de euro pentru actualizarea utilajelor de producție. Noua fabrică ar crește capacitatea de la 1.500 de sticle, în prezent, până la 5.000 de sticle.

Principalele canale de distribuție sunt restaurantele, cafenelele și băcăniile, în principal din zona Moldovei în orașe precum Iași, Botoșani, Suceava, Bacău sau Piatra-Neamț. Compania a înregistrat însă și comenzi din alte orașe ale țării, cum ar fi București, Constanța sau Timișoara.

„O dată cu noua fabrică vizăm extinderea națională care va putea fi susținută și de triplarea capacității de producție. Vom putea astfel să dezvoltăm și parteneriate cu jucătorii mari din retail. Luăm însă în calcul, pe termen lung, să avem un magazin al fabricii, unde clienții pot explora gama de produse și să le aleagă pe cele pe care și le doresc”, a declarat Eduard Prodan, cofondator Fresco Jugo.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: