Fresco Jugo, producător de sucuri naturale din fructe și legume, vizează extinderea capacității de producție anul acesta și dezvoltarea națională printr-o unitate nouă de producție, anunță producătorul. Prin creșterea producției, antreprenorii vizează dezvolarea de parteneriate cu jucătorii mari din retail.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Fresco Jugo a pornit în 2018 ca business care să procese fructe și legume pentru producătorii din zona Iașiului. După primul sezon a fost extinsă producția cu o serie proprie de produse. Până în prezent, a procesat anual între 80 și 220 de tone pentru clienții care au vrut să-și valorifice produsele. Pentru producția proprie, Fresco Jugo a procesat în 2023 aproximativ 160 de tone de fructe și legume.

Fresco Jugo produce în prezent 8 sortimente diferite de suc natural, suc de portocale și limonadă îndulcită natural cu miere. Fructele sunt presate la rece, fără adaosuri, apă sau zahăr.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Ținta companiei pentru 2024 este atingerea cifrei de afaceri de 1 milion de lei. În anul precedent bilanțul a fost de 620.000 de lei. Obiectivele pentru 2024 prevăd și relocarea producției într-o fabrică nou construită în județul Iași. În prima fază de dezvoltare au fost alocate fonduri de 70.000 de euro și e vizată atragerea de fonduri europene de aproximativ 150.000 de euro pentru actualizarea utilajelor de producție. Noua fabrică ar crește capacitatea de la 1.500 de sticle, în prezent, până la 5.000 de sticle.

Principalele canale de distribuție sunt restaurantele, cafenelele și băcăniile, în principal din zona Moldovei în orașe precum Iași, Botoșani, Suceava, Bacău sau Piatra-Neamț. Compania a înregistrat însă și comenzi din alte orașe ale țării, cum ar fi București, Constanța sau Timișoara.

„O dată cu noua fabrică vizăm extinderea națională care va putea fi susținută și de triplarea capacității de producție. Vom putea astfel să dezvoltăm și parteneriate cu jucătorii mari din retail. Luăm însă în calcul, pe termen lung, să avem un magazin al fabricii, unde clienții pot explora gama de produse și să le aleagă pe cele pe care și le doresc”, a declarat Eduard Prodan, cofondator Fresco Jugo.