ARL Cluj (Strabag) semnează vineri contractul pentru proiectarea și execuția lucrărilor pentru Drumul de Legătură Timișoara-A1

Drum Expres Timișoara A 1 Todini

Antrepriza de Reparații și Lucrări Cluj (Strabag) semnează vineri, 19 iulie, contractul pentru Proiectarea și Execuția Lucrărilor din cadrul Obiectivului „Drum de legătură Autostrada A1 Arad – Timișoara – DN 69” – Rest de Executat cu Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Timișoara, potrivit unui anunț oficial al Ministerului Transporturilor.

Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu, va participa vineri, 19 iulie 2024, la semnarea contractului pentru finalizarea drumului de legătura între A1 și DN69.

Valoarea contractului este de peste 235 milioane lei fără TVA. Perioada proiectare și execuție va fi de 12 de luni, iar perioada de garanție a lucrărilor va fi de maximum 84 de luni.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Reamintim că primul rezultat al evaluării a fost contestat la CNSC și a urmat altă acțiune în instanță, la Curtea de Apel București. În februarie 2024, Concurentul Strabag (Antrepriza de Reparații și Lucrări Cluj) a depus o contestație la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor. Firma Drumuri și Poduri Banat a fost înființată în 2011 la Timișoara, a raportat 24 de angajați în 2022 și o cifră de afaceri de 32 milioane lei, potrivit termene.ro. În Asociere este și firma OPR Asfalt care a derulat lucrări pe Drumurile Naționale cu CNAIR și de modernizare pe DJ 691 la Timișoara (CJ Timiș).

Lungimea noului drum de legătură pentru descărcarea traficului de pe autostrada A1 spre Timișoara, pe conexiunea DN 69 Timișoara – Arad, este de 10,25 km. Drumul va avea două poduri noi, șase pasaje și trei noduri rutiere. Profilul este de Drum Expres, cu parte carosabilă de 2 x 7 metri lățime și 1,5 metri spațiu median pentru separator de sens. Prin realizarea acestui obiectiv se asigură descărcarea traficului rutier de pe Autostrada Arad – Timișoara, cu scopul creșterii mobilității la nivelul infrastructurii rutiere aferente rețelei TEN-T, ce va contribui la promovarea competitivității economice și la îmbunătățirea condițiilor în transportul rutier de mărfuri și călători și la reducerea emisiilor poluante prin eliminarea/reducerea blocajelor de trafic și reducerea duratelor de transport.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Drumul asta e blestemat! S- a mai incercat de doua ori. Vine Strabag care a facut o drscarcare prin Dumbrăvița de toată jena. Doua autobuze nu pot trece unul pe lângă altul pe cele doua benzi.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.