CNAIR a semnat cu firma Maristar (România) contractul pentru reparațiile Pasajului peste centura Capitalei de la kilometrul 11 pe Autostrada A 1 București-Pitești. La a treia licitație a CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri București pentru reparațiile pasajului din zona Militari/Ciorogârla, au depus oferte trei constructori (Agnel, Maristar și Metabet), iar oferta Maristar, de 8,2 milioane lei, a fost declarată conformă și câștigătoare, după respingerea contestației Agnel, conform datelor oficiale pe care le-a consultat Economedia. Maristar este constructorul care a efectuat reparațiile capitale la podurile dunărene Fetești/Borcea și Cernavodă, are în lucru lărgirea unui kilometru din DN 1 A –Buftea, iar din această vară ar urma să înceapă cel mai dificil contract de până acum : modernizarea Centurii București Nord, între DN (Afumați) și A2-Autostrada Soarelui, contractul care include finalizarea pasajului suprateran de la Cernica.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Podul peste Centura Capitalei și inelul feroviar a fost construit în 1970 și a mai trecut prin reparații în 1999, iar la primele două licitații, CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri București nu a primit oferte, după cum Economedia a explicat aici. La această licitație, spre deosebire de licitațiile anterioare, CNAIR a majorat semnificativ valoarea contractului, de la 5,8 milioane lei, la 9,1 milioane lei, dar a menținut durata pentru lucrări la 7 luni.
Reparațiile pasajului se vor efectua cu închiderea circulației pe câte un sens și devierea traficului pe sensul opus, cu câte o bandă în ambele direcții, situație care va duce la formarea coloanelor pe ambele sensuri, A1 București – Pitești fiind cea mai aglomerată autostradă din România cu o Medie Zilnică Anuală (MZA) de peste 40.000 autovehicule.
Expertiza tehnică a Pasajului: