Autostrada cu „tuneluri pentru urşi”: Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până la 10 mai

DN 68 A Timiş DN 68 A în reparaţii Sursa foto: CNAIR

Compania de Drumuri a prelungit, cu două săptămâni, până la 10 mai, termenul-limită pentru depunerea ofertelor la licitaţia pentru proiectarea şi execuţia secţiunii de autostradă dintre Holdea şi Margina, singurul tronson care lipseşte între Sibiu şi vama Nădlac 2.

Iniţial, la sfârşitul lunii martie, la deblocarea licitaţiei, termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru 26 aprilie, iar ministrul Cătălin Drulă anunţa că în 4 ani secţiunea cu ecoducte pentru carnivore mari ar trebui finalizată.

„Este o veste bună pentru toată România, cred. Pe Lugoj – Deva, pe lotul 2, în zona cu tunelurile pentru urşi suntem de vreo patru ani într-un blocaj. Acum, în sfârşit, s-a ajuns la un acord cu acel constructor (n.r., Salini) şi se poate debloca licitaţia care este deja lansată. Se depun clarificările şi apoi ofertele”, preciza în martie, la Guvern, ministrul Cătălin Drulă.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Tronsonul de autostradă dintre localitatea Holdea în judeţul Hunedoara şi Margina în judeţul Timiş va avea o lungime de 10 kilometri, licitaţia are o valoare de aproximativ 1,5 miliarde lei şi un termen estimat de finalizare a execuţiei anul 2025. Este una dintre autostrăzile prioritare la finanţare prin PNRR – Planul Naţional pentru Relansare şi Rezilienţă.

Potrivit datelor publicate în sistemul electronic de achiziţii publice, procedura va fi una accelerată cu evaluarea candidaturilor la termenul limită – 8 iunie, dar este posibilă şi o prelungire. Pentru rezilierea abuzivă din 2017 (n.r., mandatul ministrului Răzvan Cuc), aşa cum a decis Tribunalul de Arbitraj de la Paris, Compania de Drumuri va plăti în rate aproximativ 236 milioane de lei antreprenorului italian Salini care a renunţat să fie repus în contract.

În lipsa autostrăzii, între nodurile rutiere Holdea şi Margina, pe cei aproximativ 13 km, şoferii sunt deviaţi pe DN 68 A, drum european nemodernizat şi cu restricţii pentru că se efectuează lucrări de reparaţii.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Cred ca termenul corect e Refinantare.
    Refinantam ce?
    Nu e in regula sa refinantam greselile unora din bani publici!
    Inteleg daca se surpa muntele!
    Dar e o lucrare prost executată.
    Cu vinovați!
    Care nu plătesc!
    Pe ansamblu Guvernul este vinovat!
    Pentru ca prin organele sale statul roman nu poate identifica vinovatii!
    Nu poate sa-i condamne!

    Ca peste tot!
    Nu e niciunul prins pentru corupție!
    Niciun vinovat pentru spitalele arse!
    Niciun vinovat pentru crimele de pe sosele!
    Niciun vinovat pentru demonstatiile antivaccin!
    Nimic!

    Tara noastra este mare,
    Cine fura ăla are!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.