Compania de Drumuri (CNAIR) a trimis vineri la Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP), pentru validare, documentația pentru atribuirea contractului necesar proiectării și execuției Lotului 1 al Autostrăzii Pașcani – Suceava, au anunțat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu și șeful CNAIR Cristian Pistol. După ce ANAP va verifica documentația, proces care durează între câteva zile și o lună, iar dacă nu există observații, licitația se publică în Sistemul de achiziții publice (SEAP).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lotul 1 al Autostrăzii Pașcani– Suceava, cu o lungime de 33 de kilometri, se va desfășura între Nodul Rutier Pașcani și nodul rutier Roșcani.

Contractul prevede 6 luni pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

„Contractul prevede inclusiv construcția a 2 viaducte și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată:
– un viaduct care va traversa inclusiv DJ208 și CF517 ( 1.049,80 m)
– un viaduct care va traversa inclusiv râul Ruja (604,60 m)
– un pasaj peste pârâul Pulpa, DJ208S și CF500 (868 m)

Acest sector de autostradă se va conecta cu tronsonul Suceava- Siret, iar pe traseu vor fi construite 3 noduri rutiere:
– Nodul Tătăruşi – Heci, la intersecția cu DJ 208F (Fântâna Mare – Heci – Lespezi)
– Nodul Dolhasca, la conexiunea cu DJ 208I (Siliștea Nouă – Budeni)
– Nodul Roșcani”, a transmis Sorin Grindeanu.

În total, sunt 28 de lucrări de artă pe acest lot, potrivit lui Cristian Pistol. Pe traseu vor fi și 4 parcări (dotate cu 8 stații de încărcare pentru autoturismele electrice).

Contractul este finanțat prin Programul Transport (PT) 2021-2027 și va putea fi lansat în licitație după validarea documentației de atribuire, moment în care se va stabili și data limită pentru depunerea ofertelor.

Parte a A7 (Autostrada Moldovei), sectorul Pașcani – Suceava (62 de km) are o valoare estimată (construcție) de 7,79 miliarde de lei (fără TVA), sumă asigurată prin Programul Transport. Autostrada va fi împărțită în două loturi, care vor fi licitate independent:

– Lotul 1 (33 km): Nodul rutier Roșcani cu descărcare în DJ 208C;

– Lotul 2 (28, 97 km): Nodul Rutier care va asigura conexiunea cu Aeroportul Suceava și accesul în DN29. Trei județe vor fi tranzitate de această nouă autostradă:

Pe traseu vor fi construite inclusiv:

– 23 de viaducte
– 37 de pasaje
– 12 poduri
– 8 parcări
– 2 Centre de Întreținere și Coordonare
– 5 noduri rutiere: Tătăruși – Heci (DJ208F), Dolhasca (DJ208I), Roșcani (DJ208C), Dumbrăveni (DJ208B), Aeroport Suceava (cu drum de acces în DN29”.
Traseul va începe din nord-vestul municipilui Pașcani (km 77+393 al Autostrăzii A7) și se va desfășura până în estul Municipiului Suceava, în proximitatea Aeroportului Internațional Suceava, unde se conectează cu viitorul tronson de drum de mare viteză (Suceava-Siret) care va face legătura și Punctul de trecere a frontierei Siret.