Autostrada Soarelui: CNAIR face reparații la un pod de lângă Drajna. Lucrările la podul peste calea ferată durează 9 luni

Patru oferte reparații pasaj Drajna Autostrada Soarelui Captură Google Maps

CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Constanța (DRDP Constanța), a lansat o licitație pentru reparații pe Autostrada Soarelui la podul peste calea ferată Ciulnița – Călărași de la Dragalina (lângă Drajna). Contractul pentru reparațiile podului de la km 101 (jud. Călărași) are o valoare de 8,5 milioane lei și o durată de 9 luni.

„Lucrări de reparații la pasajul pe A2 km 101+862 peste C.F., la Drăgălina, județul Călărași, conform proiectului tehnic”, conform informațiilor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Podul de pe Autostrada Soarelui a fost construit între 2003, are o lungime de 400 metri (cu tot cu rampe), iar lucrările se vor face cu devierea circulației de pe un sens pe altul.

Podul de la km 101 pe Autostrada Soarelui:

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Autostrada A2 București – Constanta traversează calea ferată Călărași – Ciulnița la km 101+862 pe un pasaj ce are o lungime de 71.00m. Fiecare fir al Autostrăzii are structuri independente (două pasaje alăturate similare). Pasajul a fost construit în anul 2003 și a fost dimensionat la clasa E de încărcare (convoi A30, V80). Analiza stării construcției: Pentru stabilirea stării tehnice actuale a pasajelor au fost înregistrate/analizate defectele și degradările existente, în conformitate cu Normativul AND 522/2002 „Instructiuni tehnice pentru stabilirea stări tehnice a unui pod” și cu „Manual privind defectele şi degradările aparente la podurile şi pasajele rutiere şi indicarea
metodelor de remediere” (indicativ AND 534 – 1998). În conformitate cu aceste instructiuni și ținând cont de prevederile din „Manualul privind defectele și degradările aparente la podurile și pasajele rutiere și indicarea metodelor de remediere” s-au identificat defectele și degradările aparente la elementele constructive ale pasajului și anume: Parametrii indicatori de calitate ai stării tehnice (C1):
– la elementele principale de rezistență ale suprastructurii (C1);
– la elementele de rezistență care susțin calea pasajului (C1);
– la elementele infrastructurii, aparate de reazem, dispozitive de protecție la acțiuni seismice,
sferturi de con sau aripi (C3);
– la rampe de acces, instalații pozate sau suspendate de pasaj (C4);
– la calea pasajului și elementele aferente (C5)”, arată Memoriul tehnic realizat în 2020 pe care l-a consultat Economedia.

Ofertele pot fi depuse până pe 11 iulie. Pe Autostrada Soarelui, CNAIR repară Podul de la Fetești, lucrările urmând să se termine în a doua jumătate a lunii iulie.