Tronsonul București-Cernica de pe Autostrada Soarelui se închide trei nopți pentru lucrări la nodul rutier de la Glina, pe primul lot al Autostrăzii A 0 București Sud. Constructorul Alsim Alarko (Turcia) lucrează la placa de suprabetonare a pasajului peste Autostrada Soarelui, iar circulația va fi deviată pe DN 3 București-Fundulea pentru sensul spre Litoral respectiv pe DJ 301 pentru sensul spre Capitală, potrivit unui anunț al Companiei de Drumuri. Lotul 1 Glina (A2) -Vidra are o lungime de 17 kilometri, stadiul fizic de execuție este de aprox. 80 % și avea termen de finalizare octombrie 2023. Deschiderea circulației până la sfârșitul anului este imposibilă pe toată lungimea, promisiunile fiind măcar pentru tronsonul Vidra-Popești Leordeni (DN 4). Despre cum s-a răzgândit ministrul Grindeanu în privința inaugurării puteți citi aici.
Astfel, lucrările și restricțiile dintre București și Cernica sunt programate în noaptea de joi spre vineri (9-10 noiembrie) respectiv pe 12 și 15 noiembrie :
,,Se închide circulația pe A2, pentru 3 nopți, între km. 11+700 și km. 15+500, pentru lucrări de turnare a plăcii de suprabetonare la pasajul de pe A0 care supratraversează A2 în zona km. 13+330, astfel:09.11.2023 – intervalul orar 22:00 – 05:00;12.11.2023 – intervalul orar 22:00 – 05:00;15.11.2023 – intervalul orar 22:00 – 05:00.
–Rute ocolitoare:
Direcția de deplasare București (Bvd. Theodor Pallady) – Constanța: Bvd. Theodor Pallady – A2, nod rutier km. 12+000 – DNCB – DN3,Fundulea – A2, Constanța;
Direcția de deplasare DNCB – Constanța: DNCB – A2, nod rutier km. 12+000 – DNCB – DN3, Fundulea – A2, Constanța;
Direcția de deplasare Constanța – București: A2, km. 15+000 – DJ301, Cernica – Centura București.” a transmis miercuri, CNAIR.
Cele mai noi imagini cu nodul rutier A 0 -A2 au fost publicate pe Canalul YouTube Mihai Panait .
În placa de suprabetonare a pasajului principal peste A 2 (de la secunda 20) se observă cum constructorul a spart placa pe direcția de mers a dronei spre Autostrada A 2.