Autostrada Transilvania : constructorul turc Nurol a crescut mobilizarea și lucrează în două schimburi pentru a recupera întârzierea semnificativă de pe lotul Nușfalău-Suplacu de Barcău

Autostrada Transilvania Lot Nurol Sursa Foto : Pro Infrastructură

Constructorul Nurol (Turcia) a crescut mobilizarea și lucrează în două schimburi pentru a recupera întârzierile de pe lotul Nușfalău-Suplacu de Barcău al Autostrăzii Transilvania, șantier ajuns la 28 %, potrivit ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu. Acest lot de autostradă are o lungime de 14 kilometri și ar trebui finalizat în primăvara anului viitor, dar este puțin probabil ca întârzierea semnificativă să fie recuperată, chiar și cu o mobilizare mult mai bună, de aproape 500 de drumari și 173 de utilaje.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

,,Lucrările pe șantierul Secțiunii Nușfalău – Suplacu de Barcău (Autostrada Transilvania) au ajuns la un stadiu fizic de 28%.

Constructorul turc a fost obligat să crească mobilizarea pentru a recupera întârzierile înregistrate până acum (20% față de graficul stabilit în contract). În prezent, 462 de muncitori (cu 173 de utilaje) lucrează, în două schimburi, la terasamente și la structurile podurilor și pasajelor. Lucrările pe cei 13,55 de km au început în februarie 2021 și, potrivit graficului asumat, trebuie să fie finalizate în prima parte a anului viitor. Contractul pentru proiectare și execuție, în valoare de peste 76 de milioane de euro (fără TVA) a fost semnat în septembrie 2020 și este finanțat prin POIM 2014-2020.” a transmis Grindeanu.

Contractul cu turcii de la Nurol a fost semnat pentru 384 milioane de lei în septembrie 2020, cu termen de 6 luni proiectare și 18 luni execuție. Lucrările au început efectiv în vara anului trecut atunci când Ministerul Transporturilor a emis prima Autorizație de Construire. Garanția acordată este de 10 ani. Contractul prevede construirea a 12  structuri, (4 pasaje și 8 poduri) și un nod rutier.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

De la Nușfalău spre Cluj Napoca, tronsonul cu tunelul Meseș încă nu are contract semnat în timp ce la vest, de la Marca (Suplacu de Barcău) spre Borș licitația pentru tronsonul Suplacu de Barcău-Chiribiș (26 km.) a fost contestată.

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.