Autostrada Unirii (A8): Curtea de Apel București a respins contestația Danlin pentru lotul 3 atribuit UMB / Danlin trebuie să achite către UMB cheltuieli de judecată de aproape 12.000 lei

Autostrada Unirii A 8 prelungire desemnare constructori loturi PNRR noi termene 25 și 31 iulie Sursa Foto : Ministerul Transporturilor

Contractul pentru lotul 3 al Autostrăzii Unirii (A8) merge mai departe cu UMB în etapa de proiectare după ce Curtea de Apel București a respins vineri, 27 octombrie, contestația constructorului Danlin. În plus, CAB a obligat Danlin să plătească către UMB cheltuieli de judecată de aproape 12 000 lei. Decizia instanței este definitivă și vine la aproximativ o lună de la semnarea contractului pentru lotul Leghin – Târgu Neamț finanțat din PNRR. Despre cine este constructorul Danlin care contestă licitațiile câștigate de UMB, Economedia a scris aici.

„Tip solutie: Recurs (alte soluţii)/ Solutia pe scurt: Respinge plângerea, ca nefondată. Obligă petenta la plata sumei de 11.840,98 lei cu titlu de cheltuieli de judecată către intimata SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition Umb SRL – SC Tehnostrade SRL. Definitivă. Pronunţată prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 27.10.2023./Document: Hotarâre  27.10.2023”, arată Decizia Curții de Apel București.

„Asocierea SA&PE CONSTRUCT S.R.L. – SPEDITION UMB S.R.L. – TEHNOSTRADE S.R.L. a fost desemnată câștigătoarea contractului pentru proiectarea și execuția secțiunii 3 a autostrăzii Târgu Mureș – Târgu Neamț cu prețul de 1,56 miliarde de lei (fără TVA). Constructorul român trebuie să finalizeze lucrările (finanțate prin PNRR) în de 30 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare si 24 de luni perioada de execuție a lucrărilor, pentru cei 29,91 km ai acestei secțiuni (Leghin – Târgu Neamț) care face parte din A8 (Târgu Mureș-Târgu Neamț – Iași – Ungheni)”, a declarat pe 19 iulie, șeful CNAIR, Cristian Pistol.

Autostrada Unirii Târgu Neamț Leghin
Sursa : CNAIR

Pentru lotul 1 Târgu Mureș – Miercurea Nirajului, CNAIR a depășit deja trei termene: 25 iulie, 7 septembrie și 19 octombrie. Opt oferte au fost depuse la sfârșitul lunii aprilie, dar nu și de la UMB (detalii aici). Ultimul termen asumat de CNAIR, 19 octombrie nu a fost respectat, iar noul termen estimat în SEAP este 17 noiembrie. Pe 1 octombrie, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu se declara „absolut convins” de semnarea contractului până la sfârșitul lunii după cum Economedia a scris aici.

Sursa Foto : Ministerul Transporturilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *