
* Asocierea SA&PE Construct SRL (lider): Tehnostrade, Spedition UMB, Euro-Asfalt
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
* Asocierea Danlin XXL (lider): Groma Hold Ltd, Intertranscom Impex, Evropeiski Patishta
* Asocierea Itinera Spa (lider): Saipem Spa, ICM Spa
* Asocierea Biskon Yapi Anonim Sirketi (lider): Straco Holding, Ilgaz Construction
* Asocierea Kalyon Insaat Sanay Ticaret Anonim Sirketi (lider): Ozkar Insaat Sanay Ve Ticaret Anonim Sirketi
* Asocierea Ictas Insaat Sany ve Ticaret (lider): Rotary Construcții Mentenanță
Pentru a asigura legătura între Moțca (DN 2/secțiunea III a Autostrăzii Unirii A8, lotul Leghin – Târgu Neamț) și Autostrada Moldovei A7 (secțiunea Bacău – Pașcani), a fost inclusă în documentație acordarea unui punctaj suplimentar constructorului care își asumă și prioritizează execuția segmentului cu o lungime de 5,5 kilometri în termen de cel mult 12 luni.
Tronsonul 1 Târgu Neamț (Moțca) – Târgu Frumos din județul Iași prezintă următoarele provocări tehnice:
- 36 de poduri și pasaje cu o lungime totală de 8,5 kilometri (pasajul de la km. 27 cu o lungime de 1100 metri)
- 4 tuneluri cu o lungime totală de 1,7 kilometri
- 3 noduri rutiere (nod Moțca DN 24, Nod Pașcani DJ 208 și nod Târgu Frumos DN 28 B).
Procedura de atribuire pentru acest tronson a fost reluată după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) a respins, la începutul lunii mai, contestația depusă de compania Kido Consult Proiect Construct, în care compania cerea prelungirea termenului pentru depunerea ofertelor. CNSC a decis să respingă contestația ca urmare a neîndeplinirii cerințelor legale privind soluționarea contestațiilor (nedepunerea cauțiunii), menționează publicația citată.
Durata de realizare este de 46 de luni, din care 10 luni pentru etapa de proiectare și 36 pentru execuție lucrări.