Cel mai mare producător de automobile din Rusia, Avtovaz, își va relua parțial operațiunile la fabricile sale Togliatti și Izhevsk din 16 martie, în ciuda lipsei persistente de componente, a anunțat joi, pentru că dorește să protejeze veniturile personalului său din Rusia.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Avtovaz, controlată de producătorul francez Renault, și-a oprit fabricile din Togliatti și Izhevsk pentru câteva zile în această lună, în timp ce se confruntă cu o criză în aprovizionarea cu componente electronice.

Reluarea parțială a producției, scrie Reuters, vine pe fondul „crizei în curs de aprovizionare cu componente electronice și pentru a preveni o scădere semnificativă a nivelului veniturilor personalului companiei”, a anunțat Avtovaz.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Compania va anunța separat un program de lucru pentru perioada de după 18 martie.

Renault, care a revenit la profit în 2021, după doi ani de pierderi, și care controlează Avtovaz, se numără printre companiile occidentale cele mai expuse Rusiei, unde realizează 8% dintre venituri, potrivit Citibank.

Producătorul francez de mașini și-a suspendat unele operațiuni la propria fabrică de asamblare de mașini din Moscova în urma invaziei Rusiei în Ucraina, din cauza blocajelor logistice care au cauzat deficitul de componente.