Banca Transilvania anunță că a integrat inteligența artificială în comunicarea cu clienții, în servicii și procese. Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual, pentru a primi informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile ale băncii. Druid, companie românească de software din București, este cea care a dezvoltat Chat BT, potrivit unui comunicat de presă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Chat Bt are la bază inteligența artificială de tipul Machine Learing, astfel încât să poată să transforme modul în care clienții interacționează cu BT Pay prin comunicare cu asistentul virtual, direct din aplicație.

De asemenea, clienții au opțiunea de a continua comunicarea prin chat cu o persoană din echipa băncii.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Noua funcționalitate este implementată progresiv, iar în această etapă, comunicarea este în limba română, urmând să fie posibilă și urmează să fie disponibile și alte limbi.

Druid este o platformă end-to-end pentru construirea de agenți AI și aplicații conversaționale de business,
care îi ajută pe angajați să atingă un nivel superior de productivitate și să ofere clienților o experiență
superioară, intuitivă.