Banca Transilvania anunță că a integrat inteligența artificială în comunicarea cu clienții, în servicii și procese. Utilizatorii BT Pay au la dispoziție un asistent virtual, pentru a primi informații cu privire la funcționalitățile aplicației, precum și despre produsele și serviciile ale băncii. Druid, companie românească de software din București, este cea care a dezvoltat Chat BT, potrivit unui comunicat de presă.
Chat Bt are la bază inteligența artificială de tipul Machine Learing, astfel încât să poată să transforme modul în care clienții interacționează cu BT Pay prin comunicare cu asistentul virtual, direct din aplicație.
De asemenea, clienții au opțiunea de a continua comunicarea prin chat cu o persoană din echipa băncii.
Noua funcționalitate este implementată progresiv, iar în această etapă, comunicarea este în limba română, urmând să fie posibilă și urmează să fie disponibile și alte limbi.
Druid este o platformă end-to-end pentru construirea de agenți AI și aplicații conversaționale de business,
care îi ajută pe angajați să atingă un nivel superior de productivitate și să ofere clienților o experiență
superioară, intuitivă.