Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, anunță că integrează inteligența artificială în comunicarea online, lansând pe platforma Întreb BT funcționalitatea AI Search, care are la bază soluția Microsoft Azure OpenAI Service, potrivit unui comunicat de presă al băncii.
Întreb BT este un mediu de informare, educare și ghidare, platformă online concepută ca un motor de căutare cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri despre banking. De acum înainte, vizitatorii Întreb BT care caută informații despre produse, servicii și soluții de self-banking primesc, datorită integrarii AI, un răspuns mai cuprinzător la întrebările adresate online deoarece acesta cuprinde toate informațiile de pe Întreb BT despre respectivul subiect.
„Lansarea de azi este la intersecția unor subiecte de interes maxim în banking – educația financiară și tehnologia. Investim susținut în ambele direcții pentru că au legătură cu experiența clienților, incluziunea financiară, dar și cu accesul la informație și la produse. Este un prim proiect, pe care l-am implementat foarte repede și cu care intrăm în curba de învățare. Vor urma alte proiecte și investiții susținute în această zonă”, declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
„Banca Transilvania a arătat dedicare admirabilă privind creșterea responsabilă și susținerea antreprenorilor. Fiind cea mai mare bancă din România, BT știe cât de important este rolul său în dezvoltării sistemului financiar și a economiei românești. Utilizarea de către Banca Transilvania a inteligenței artificiale pentru comunicarea online arată interesul BT de a oferi clienților cele mai bune servicii posibile. Combinația dintre instruire financiară și tehnologie este un domeniu promițător și ne bucurăm să vedem că banca alocă în ambele resurse semnificative”, afirmă Bogdan Putinică, Country Manager Microsoft România & Moldova, Microsoft.
În perioada ianuarie – septembrie a.c., pe site-ul Întreb BT au fost făcute aproape 4,5 milioane de vizite.