Banca Transilvania anunță că integrează inteligența artificială de la Microsoft în comunicarea cu clienții

AI Search in Intreb BT Banca Transilvania Sursa foto: Banca Transilvania

Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, anunță că integrează inteligența artificială în comunicarea online, lansând pe platforma Întreb BT funcționalitatea AI Search, care are la bază soluția Microsoft Azure OpenAI Service, potrivit unui comunicat de presă al băncii.

Întreb BT este un mediu de informare, educare și ghidare, platformă online concepută ca un motor de căutare cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri despre banking. De acum înainte, vizitatorii Întreb BT care caută informații despre produse, servicii și soluții de self-banking primesc, datorită integrarii AI, un răspuns mai cuprinzător la întrebările adresate online deoarece acesta cuprinde toate informațiile de pe Întreb BT despre respectivul subiect.

„Lansarea de azi este la intersecția unor subiecte de interes maxim în banking – educația financiară și tehnologia. Investim susținut în ambele direcții pentru că au legătură cu experiența clienților, incluziunea financiară, dar și cu accesul la informație și la produse. Este un prim proiect, pe care l-am implementat foarte repede și cu care intrăm în curba de învățare. Vor urma alte proiecte și investiții susținute în această zonă”, declară Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

„Banca Transilvania a arătat dedicare admirabilă privind creșterea responsabilă și susținerea antreprenorilor. Fiind cea mai mare bancă din România, BT știe cât de important este rolul său în  dezvoltării sistemului financiar și a economiei românești. Utilizarea de către Banca Transilvania a inteligenței artificiale pentru comunicarea online arată interesul BT de a oferi clienților cele mai bune servicii posibile. Combinația dintre instruire financiară și tehnologie este un domeniu promițător și ne bucurăm să vedem că banca alocă în ambele resurse semnificative”, afirmă Bogdan Putinică, Country Manager Microsoft România & Moldova, Microsoft.

În perioada ianuarie – septembrie a.c., pe site-ul Întreb BT au fost făcute aproape 4,5 milioane de vizite.

Sursa foto: Banca Transilvania

Comentarii

  1. De ce nu se implementeaza inteligenta artificiala si la pus pe rafturi si la soferi care aprovizioneaza magazinele, la munca de jos.. atunci sa ii vad pe cei care sustin inteligenta artificiala!!!

    • Multa gargara cu acest asa zisa inteligenta artificiala. Cel putin in momentul de fata nu exista un soft real de inteligenta artificiala, ci aceste LLM-uri care au capabilitatea sa analizeze multe date si sa genereze un raspuns. Este de departe spus inteligenta artificiala. Ce fac toti acum sunt numai comunicate slabe de PR de obicei si ele generate de aceste LLM-uri. Eu cred ca in loc ca omenirea sa se concentreze pe inteligenta artificiala mai bine si-a concentra pe cresterea inteligentei umane, care a scazut odata cu pasul tehnologic din ultimii ani. De aceea cand intr-adevar vom avea inteligenta artificiala sper sa exista destul de multi oameni suficient de inteligenti sa o inteleaga ca sa o si stapaneasca.

      • bravo ardelene ! IA nu exista, este un instrument de propaganda/intoxicare lansat de diverse servicii de propaganda (la fel cu Teoria Conspiratiei) pentru a masca activitati, adesea criminale ale acestor institutii. Toate aplicatiile asa zise de IA sund elaborate prin utilizare de algoritmi de functionare scrisi de oameni. O IA poate apara atunci cand acea facatura si-ar putea scrie singura algoritmii de functionare, ceeace nu e cazul si nici nu poate fi prevazut acum

  2. De cand au conditionat activarea / accesarea cardului de debit cu telefonul am renuntat la serviciile acestei banci.
    Prea multe date colecteaza, de ce sa-mi stie nr de tel? Ca sa se asigure ca nu le dai unul fals apeleaza la tot felul de manevre.
    Asa ca nu mai detin conturi in romania, am deschis printr-o firma specializata in cipru, totul s-a desfasurat prin intermediul curierilor si a mail-ului.
    Adios inclusiv popririle pe cont.

  3. Pentru protectia vietii private: de ce sa stie staul ce cumpar, cand si cat, plus ca nu mai stau cu grija unor posibile popriri pe conturi, plus ca nu mai servesc intruziunea cu actualizarea datelor, plus ca nu ma obliga nimeni sa am telefon pentru online si autorizari tranzactii ” acum detin token device, mai prietenos cu viata privata “, etc, etc
    BT avea oricum cele mai mari comisioane dintre toate bancile si erau foarte obraznici si curiosi.

  4. PIna la fite de acestea de doi lei mai bine sa alimentez bancomatele sau sa le faca sa incasaeze ratele, sa-si pregatesaca mult mai bine angajatii …chestii de baza care inca nu sunt in regula!!!!!!!!!!!!!!

  5. E o mare porcarie. In final ajungi sa ceri un operator uman pt ca AI-ul nu-ti poate rezolva problema pt care suni la call-center.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *