Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru Centura Beiuș, o șosea cu o lungime de 7 kilometri și un cost estimat de 270 milioane de lei (oferta Selina). Centura Beiuș pe DN 76 Deva-Oradea include cinci lucrări de artă din care două pasaje cu o lungime de peste 700 de metri. DN 76 Deva -Oradea este o șosea europeană modernizată după 10 ani de la primele lucrări, o rută importantă care face legătura între Autostrada A 1 Sibiu-Deva și A3 Autostrada Transilvania, ciotul Biharia-Borș 2.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Proiectul, transferat de la Ministerul Transporturilor la CJ Bihor, trebuie finalizat până la sfârșitul anului viitor pentru a deconta lucrările cu fonduri europene prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM), însă contractul cu Selina încă nu a fost semnat fiind contestat. Licitația a fost lansată în octombrie 2021, în ianuarie 2022 au fost depuse 5 oferte, iar în iunie, Selina a fost declarată câștigătoare (detalii aici).

Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru o durată de 15 luni și o valoare totală de 304 milioane lei : ,,Lucrările propuse spre autorizare se vor executa pentru realizarea obiectivului de investiții ,,Varianta de Ocolire a Orașului Beiuș, județul Bihor”, în cadrul Parteneriatului de implementare nr. 28419 din 23/12/2020 încheiat între Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA (Partener 1) și Consiliul Județean Bihor (Partener 2). Durata de execuție este de 15 luni, calculată de la data începerii lucrărilor. Valoarea lucrărilor autorizate, 304 milioane lei”. -Autorizația de Construire. Proiectul tehnic este realizat, deci constructorul poate intra direct în șantier, anunța în vară Președintele Consiliului Județean Bihor, Ilie Bolojan, încrezător că lucrările se pot face în termen : ,,La Beiuș va fi nevoie de o mobilizare exemplară a constructorului, având în vedere complexitatea lucrărilor (2 viaducte, lucrări în albia Crișului Negru, 3 pasaje supraterane) și termenul scurt de realizare. Centura trebuie să fie gata până la finalul anului viitor”.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

Centura Beiuş face parte dintr-un proiect mai vechi al CNAIR care include şi varianta de ocolire a oraşului Ştei, lângă Beiuş, noul drum, paralel cu DN 76, fiind proiectat pentru o lungime de aproximativ 27 de kilometri. Lungimea traseului este de 7,33 de kilometri. Șoseaua va avea două benzi de circulație, câte una pe sens, iar profilul transversal cuprinde următoarele caracteristici: lățimea părții carosabile – 7 metri + supralărgiri, lățimea benzii de încadrare – 2 x 0,75 metri, lățimea acostamentului – 2 x1,70 metri.