Compania de Drumuri nu poate semna cu BogArt contractul pentru construirea nodurilor rutiere de la Ionești, pe Autostrada A 1 București –Pitești, respectiv a celui de la Gruiu, pe Autostrada A 3 București-Ploiești, contestația constructorului Dual General Construct fiind admisă la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

CNAIR a desemnat câștigător al licitației pentru cele două noduri constructorul BogArt, dar ofertantul Dual General din București a depus contestație pe motiv că oferta i-a fost respinsă ca inacceptabilă, potrivit documentelor pe care le-a analizat Economedia. CNSC a decis să admită contestația asocierii Dual Construct-Infra Expert și să dispună CNAIR reevaluarea ofertei, prin urmare cele două contracte de aproape 100 de milioane lei nu pot fi semnate cu ofertantul desemnat câștigător, BogArt. Pe de altă parte, pentru că nu au fost contestații, CNAIR poate semna contractul de execuție de 60 milioane lei pentru lotul 2, nodul rutier de la Dragoș Vodă, pe Autostrada Soarelui cu Asocierea BogArt-Oyl Company. În decizia pe care a consultat-o Economedia, Consiliul arată că, oferta Dual Construct Infra a fost declarată ,,inacceptabilă” de către CNAIR pe motiv că nu ar fi completat declarațiile DUAE în conformitate cu cerințele stabilite de Autoritatea Contractantă, situație pe care CNSC o consideră ,,de un formalism excesiv din partea comisiei de evaluare” a CNAIR.

Contractele pentru execuția Nodului rutier care va face conexiune A3 (km 36+700) cu DJ101C (Gruiu) și a Nodului rutier care va asigura legătura A1 (km 73+1000) cu DJ702F ( Ionești) au fost atribuite Companiei BOG’ART SRL, cu suma de 57,25 milioane de lei (fără TVA), respectiv 41,35 milioane de lei (fără TVA), anunța CNAIR, în noiembrie 2024.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Nodul rutier care va asigura conexiunea A2 (km 90+100) cu DJ306 (DragoșVodă) va fi construit de Asocierea BOG’ART SRL (lider) – OYL COMPANY HOLDING AG SRL, cu suma de 60,50 milioane lei (fără TVA).Durata pentru execuția fiecărui nod rutier este 10 luni, iar finanțarea este asigurată prin Programul Transport 2021-2027.

Licitația pentru construirea nodurilor rutiere de la Ionești, kilometrul 73, județul Dâmbovița, pe Autostrada A 1 București-Pitești, Dragoș-Vodă, kilometrul 90, județul Călărași,  pe Autostrada Soarelui-A 2 și Gruiu, kilometrul 36, pe Autostrada A 3 București-Ploiești, în județul Ilfov a fost lansată în noiembrie 2023 cu o valoare estimată a celor 3 loturi de aproape 200 milioane lei. Procedura a fost întârziată în mai multe rânduri ca urmare a solicitărilor de clarificare pe care le-au depus constructorii, după cum Economedia a mai relatat AICI.