Uniunea Europeană a revizuit uşor tarifele vamale suplimentare propuse pentru vehiculele electrice (EV) chineze, după ce a primit mai multe informaţii de la companiile afectate, au declarat pentru Bloomberg surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul, citat de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Vehiculele produse în uzinele chineze şi importate în UE sunt vizate deja de tarife vamale de 10%.

Producătorii chinezi de vehicule electrice care au cooperat în cadrul investigaţiei, dar nu au fost incluşi în eşantion, se vor confrunta în medie cu tarife de 20,8%, în timp ce firmelor care nu au cooperat li se impun tarife de 37,6%, susţin sursele.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Luna aceasta, Comisia Europeană a informat că intenţionează să impună tarife vamale provizorii pentru vehiculele electrice chineze, începând cu data de 4 iulie, şi a notificat companiile în legătură cu tarifele. Până în noiembrie urmează să fie stabilite tarifele vamale definitive.

În cazul Tesla s-ar putea impune tarife calculate în mod individual, când se vor stabili tarifele vamale definitive, în urma cererii companiei de a fi inclusă în eşantion.

Câţiva producători auto şi state membre UE, inclusiv Germania, fac presiuni pentru ca UE şi China să negocieze.

În prezent, China impune taxe vamale de 15% la importurile de maşini.