Blue Air anunță că nu se reiau încă zborurile, iar în acest moment compania depune toate eforturile posibile să găsească soluții în a porni operarea.
„Din nou vreau să vă fac să înțelegeți că s-a oprit o companie aeriană, nu apăsăm pe un buton și pornim din nou”, potrivit unui comunicat al companiei.
Compania spune că reluarea operațiunilor la nivelul de dinainte nu este posibil. „Înfruntăm cea mai mare criză prin care puteam trece, furnizorii noștri au resetat colaborarea, procesatorii de plată nu mai eliberează nici un ban până nu trec 90 de zile după data zborului, iar fără aceste sume eliberate trebuie să o luăm de la 0, să ne naștem din nou”, mai spune Blue Air.
În ultimele 20 de ore, compania reușește să oprească 3 zboruri și să aducă acasă cu ajutorul companiei Tarom aproape 450 de pasageri din Tel Aviv, diseara Heraklion (Creta), urmând și Larnaca toate către București.
Politica de despăgubire
Pasagerilor afectați de anulări Blue Air le-am oferit clienților opțiunile aplicabile tuturor operatorilor aerieni la nivel european:
• rambursarea biletelor de călătorie
• rerutarea pe următorul zbor disponibil
• rambursarea în portofelul electronic (wallet)
„Absolut toate chestiunile legate de rambursarea pasagerilor depind esențial de reluarea activității, astfel încât societatea să poată realiza veniturile necesare, atât pentru operarea zborurilor curente, cât și pentru rambursarea sumelor datorate către pasageri”, precizează compania.