BMW se aşteaptă să vândă mai multe maşini în China în acest an, în ciuda unui război local al preţurilor în segmentul vehiculelor electrice şi a cererii reduse în general, a spus directorul financiar al producătorului de maşini de lux, la Salonul auto IAA din München, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În primul său interviu de când a devenit director financiar, în mai, Walter Mertl a declarat că BMW a reuşit să crească cu 3,7% în China în prima jumătate a anului, mai rapid decât cea mai mare piaţă auto din lume în ansamblul ei şi că se aşteaptă ca această tendinţă să continue.

”Anticipăm şi vedem acest lucru în acest moment, că vom vinde mai mult anul acesta decât anul trecut”, a spus Mertl cu privire la China, adăugând că războiul preţurilor afectează în mod predominant segmentele mai ieftine ale pieţei auto, unde BMW nu este activă.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Vânzările de vehicule de pasageri din China au scăzut pentru a doua lună în iulie, deoarece discounturile şi măsurile de sprijin guvernamentale nu au reuşit să atragă consumatorii să cumpere maşini, pe fondul unei economii în încetinire şi a unei scăderi prelungite a pieţei imobiliare.

Reducerile de preţ făcute de Tesla la începutul anului 2023 s-au extins la numeroase mărci din China, General Motors şi Volkswagen alăturându-se unei noi runde de reduceri în vară.

BMW şi-a ridicat recent perspectivele pentru 2023 pentru vânzările de vehicule la nivel de grup şi a spus că se aşteaptă la o creştere solidă, care este definită între 5% şi 9,9%.

În 2022, vânzările de vehicule ale companiei au scăzut cu 4,8%, până la aproximativ 2,4 milioane; în China, au scăzut cu 6,4%, până la 791.985.

Mertl a spus că eliminarea treptată a granturilor pentru stimularea vehiculelor electrice în Germania ar provoca o scădere temporară a cererii.

”Dar după aceea lucrurile vor continua ca în mod normal”.

BMW, care a prezentat sâmbătă detalii despre noua sa platformă electrică ”Neue Klasse”, intenţionează să crească ponderea vehiculelor electrice în totalul vehiculelor vândute la 15% în 2023 şi la 20% în 2024, de la aproximativ 9% în 2022.