BMW și-a majorat veniturile cu ajutorul mașinilor electrice și al prețurilor mai mari

BMW Sursă foto: Unsplash

BMW a raportat vineri o marjă mai mare de profit în trimestrul al treilea în producția auto, adoptând un ton mai optimist decât unii concurenți, în timp ce a confirmat previziunile pentru anul în curs, scrie Reuters.

Constructorul de automobile premium a prognozat o marjă anuală a profitului înainte de dobânzi și taxe (EBIT) în divizia sa de automobile de 9,0%-10,5% și este pe cale să atingă acest obiectiv cu o marjă de 10,3% până în prezent în acest an.

Mașinile cu prețuri mai mari și cele complet electrice au majorat veniturile trimestriale peste așteptările a opt analiști chestionați de London Stock Exchange Group (LSEG), la 38,5 miliarde de euro, dar profitul net al grupului a scăzut cu 7,7%, după ce cifra de anul trecut a beneficiat de un impuls punctual, când BMW a preluat controlul majoritar al joint-venture-ului său din China.

Costurile cu materialele și logistica rămân ridicate, cu un impact negativ notabil pe parcursul primelor nouă luni ale anului 2023 din cauza unor factori care includ costurile ridicate ale forței de muncă de la parteneri, a spus  directorul financiar Walter Mertl.

Problemele legate de lanțul de aprovizionare s-au atenuat, a adăugat BMW, după ce în luna august a avertizat că acestea ar putea continua pe tot parcursul anului. Vânzările din acest an au crescut cu 5,1% până acum.

Vânzările de automobile complet electrice au atins 15,1% din totalul vânzărilor în al treilea trimestru, depășind ținta BMW de 15% pentru sfârșitul anului. Modelele din segmentul superior de preț, cum ar fi Seria 7, BMW X7 actualizat și modelele BMW X5 și BMW X6, conduc, de asemenea, creșterea vânzărilor.

 

Sursă foto: Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *