Șefii unui ONG german de mediu au dat în judecată producătorii de automobile BMW și Daimler pentru că au refuzat să-și crească obiectivele de emisii de carbon și să renunțe la mașinile care emit combustibili fosili până în 2030, a informat marți ziarul Handelsblatt.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

ONG-ul Deutsche Umwelthilfe a confirmat că procesele au fost intentate luni seara.

În scrisori adresate firmelor la începutul lunii septembrie, companiile au primit termen până la 20 septembrie să accepte cererile ONG-urilor, care includeau și limitarea producției de mașini cu motor cu combustie internă (ICE) înainte de 2030.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Niciuna dintre companii nu a stabilit până acum o dată de încheiere pentru producția de mașini ICE.

BMW și Daimler au confirmat luni pentru Reuters că nu au acceptat cererile ONG-ului, dar, cel puțin Daimler, e destul de ambitioasă cu planurile sale de electrificare ale modelelor produse.

De altfel, lobby-ul grupurilor auto germane se opun noilor reguli propuse, care ar face mai greu ca mașinile hibride plug-in vândute în țară să se califice pentru subvenții guvernamentale.

Gama minimă pentru hibrizii plug-in pentru a se califica pentru beneficii va crește la 60 km de la 40 km începând din octombrie 2022 și la 80 km de la 1 ianuarie 2024, conform proiectului de linii directoare de finanțare.

În prezent, un hibrid plug-in evaluat la 40.000 euroR sau mai puțin se poate califica pentru o reducere de 6.750 euro, în timp ce vehiculele evaluate la aproximativ 40.000 EUR în Germania primesc o reducere de 5.625 euro.

Stimulentele au dat un impuls mare, potrivit asociației industriale ACEA, întrucât vânzările de hibrizi plug-in în Germania au crescut cu 230% în prima jumătate la 163.571.

Asociația Germană a Industriei Automobile (VDA) și Asociația Internațională a Producătorilor de Automobile (VDIK) au emis declarații criticând noul regulament propus.