Grupul auto german BMW a vândut mai puţine mașini în trimestrul al treilea din 2022, faţă de perioada similară din 2021, din cauza problemele din lanțurile de aprovizionare şi a războiului din Ucraina, transmite Reuters.
Astfel, în perioada iulie-septembrie 2022, grupul german a livrat 587.795 de maşini BMW, Mini şi Rolls-Royce, cu 0,9% mai puţine decât în trimestrul trei din 2021.
Scăderea de vânzări este, totuși, mai mică faţă de precedentele trimestre, când livrările au fost afectate de restricţiile din China şi de lipsa cipurilor.
Vânzări în creștere în China și Statele Unite, dar în scădere semnificativă în Europa
În trimestrul al treilea acest an, vânzările în China au urcat cu 5,7%, cele din Statele Unite cu 3,8%, iar cele din Europa au scăzut cu 11,1%.
În primele nouă luni din 2022, grupul german a raportat un declin al vânzărilor de 9,5%, la 1,75 milioane de vehicule, dar spune că se aşteaptă ca în 2022 vânzările pe plan global să fie uşor sub cele din 2021.