Brandul japonez de produse de îngrijire a pielii Onshindo Osaka intră oficial pe piața din România prin distribuitorul său Pharma Brands, marcând un nou reper în strategia sa de expansiune europeană. După lansarea în Spania, compania urmărește să capitalizeze interesul în creștere al consumatorilor români pentru produsele de îngrijire a pielii, potrivit Alo Japan.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
J-Beauty, alternativa japoneză la rutinele complexe K-Beauty
Intrarea Onshindo Osaka pe piața locală are loc într-un moment în care segmentul J-Beauty câștigă atenție la nivel global ca o alternativă la rutinele în mai mulți pași popularizate de K-Beauty.
„Realizate în Japonia, produsele Onshindo combină ingrediente naturale provenite din flora japoneză, precum extractul de Yuzu și uleiul de Tsubaki, cu inovații brevetate precum Hydraskin, Sharohyal și Glycolift, recunoscute pentru hidratare și efect de lifting”, potrivit companiei.
Lansarea Onshindo Osaka în România face parte din strategia Pharma Brands de a-și extinde portofoliul de branduri internaționale în segmentul beauty & health. Începând din această toamnă, produsele vor fi disponibile în marile farmacii și pe platforme online, inclusiv în Farmacia Tei, Bebe Tei, Dr.Max, Help Net, eMAG și SpringFarma.
„Odată cu această lansare, România devine a doua piață europeană în care brandul este prezent. Intrarea Onshindo Osaka are loc într-un moment în care segmentul de skincare premium este în creștere constantă. Consumatorii locali devin tot mai exigenți — observăm o tranziție clară de la achizițiile bazate pe notorietatea brandului către decizii informate, în care originea produsului, cercetarea și eficacitatea clinic dovedită contează cu adevărat”, spune Rubina Celea, Dermato-Cosmetics Manager la Pharma Brands.

Sursa: Dreamstime