București: Pasajul de la Doamna Ghica a fost inaugurat. Nicușor Dan: Primăria a fost serioasă și a plătit lucrările / Viceprimarul Bujduveanu: De la 1 octombrie tramvaiele noi de la Arad intră și pe linia 21

Pasaj Doamna Ghica deschis

Primăria Capitalei a inaugurat joi dimineață Pasajul de la Doamna Ghica, un pod la care se lucrează de aproape 4 ani. Pasajul de la Doamna Ghica asigură supratraversarea șoselei Colentina pe ruta Pantelimon – Pipera și retur, iar lucrările s-au făcut cu bani de la Bugetul PMB și cu firma proprie, Trustul de Clădiri Metropolitane.

Prezent la inaugurare, primarul general Nicușor Dan a subliniat că s-a respectat calendarul promis pentru deschiderea pasajului înainte de începerea noului an școlar, iar PMB și-a plătit constructorii, ceea ce nu s-a întâmplat în vara anului 2020 când lucrările au fost oprite din cauza lipsei banilor.

„E un calendar pe care l-am asumat în urmă cu un an și jumătate și pe care l-am respectat. Am spus că dăm drumul înainte de începerea școlii și ne-am ținut de cuvânt. Primăria a fost serioasă și a plătit. Marea utilitate a podului se va vedea când vom avea întreg inelul median și este parte a altor lucrări de infrastructură, cele mai importante fiind modernizarea liniilor de tramvai. Mulțumesc mai multor oameni și instituții care au făcut ca acest obiectiv să fie realizat, în primul rând majorității USR-PNL-PMP care au asigurat banii în Consiliul General”, a precizat Nicușor Dan.

Viceprimarul Capitalei Stelian Bujduveanu (PNL) a spus că Podul de la Doamna Ghica face parte din lista cu cele 10 obiective pe care PNL le-a transmis lui Nicușor Dan pentru a continua susținerea politică, iar graficul a fost respectat. Totodată, de la 1 octombrie tramvaiele noi de la Arad vor circula pe linia 21. „O veste bună pentru bucureșteni ! de la 1 octombrie tramvaiul Imperio (Arad) va intra pe linia 21 și atunci veți vedea o schimbare radicală în transportul în comun și la transportul cu mașina proprie. Cu mândrie spun, Bucureștiul avea nevoie de acest obiectiv de prea mult timp”, a spus Bujduveanu.

Primarul sectorului 2, Radu Mihaiu (USR), a spus că soluția tehnică a pasajului a fost aleasă pentru că pe traseul șoselei Colentina va fi și o linie de metrou. „Este unul dintre cele mai dificile șantiere pe care le-a avut Bucureștiul. O intersecție în care s-a lucrat sub trafic, cu mașini cu tramvai pentru o vreme. Un pasaj cu una dintre cele mai mari deschideri din București pentru că pe sub pasaj ar trebuie să treacă și metroul, sper la un moment dat. Din acest motiv nu a putut fi construită o pilă pe mijlocul șoselei”, a spus el.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *