București: Primăria Sectorului 3 a început lucrările pentru un nou pasaj pe bulevardul Pallady la ieșirea spre Autostrada Soarelui. Primarul Negoiță spune că podul de la Teclu – Ikea poate fi terminat în mai 2023

Pasaj Pallady

Primăria Sectorului 3 a început lucrările pentru un nou pasaj pe bulevardul Pallady, principala rută din Capitală spre Autostrada Soarelui București – Constanța. Pasajul de la intersecția cu strada Teclu, în zona comercială (Ikea – Decathlon – Leroy Merlin), este al doilea pasaj suprateran care se ridică pe bulevardul Pallady, primul fiind cel de la intersecția cu strada Drumul între Tarlale, ultima intersecție înainte de intrarea pe Autostrada Soarelui, pod care va fi terminat la primăvară (detalii aici).

Primăria Sectorului 3 construiește în regie proprie pasajul cu firma Algorithm de la Teclu – Pallady, iar termenul contractual este de 24 de luni. Pasajul are o lungime totală de aproximativ 400 de metri, două benzi de circulație/sens și ar putea fi terminat în mai 2023 dacă iarna va fi blândă, spune primarul Robert Negoiță.

„Avem mari probleme cu traficul aici, știm bine, traficul este principala problemă din București și, din cauza traficului care generează poluare avem probleme și cu poluarea. Care e soluția ? Să avem cât mai multe pasaje care să fluidizeze traficul așa cum facem noi aici pe bulev. Pallad. Am început lucrările acum mai bine de o săptămână, tot ce e local va rămâne la sol, iar ce este circulație directă spre Autostrada Soarelui va merge pe pasaj. Această lucrare este făcută de Primăria Sector 3, costă aprox. 40 de milioane de lei, se face cu firma Primăriei. termenul de finalizare… pe Autorizația de Construire termenul este de doi ani, dar noi ne-am propus și eu îmi asum ca la 1 mai, anul viitor să circulăm pe pasaj, dar mai depindem de vreme. Să sperăm că vom putea lucra și iarna. Este un termen ambițios”, a explicat pe șantier Primarul Negoiță.

Primăria Sectorului 3 a solicitat avize de la Primăria Capitalei pentru două pasaje subterane pe șoseaua Mihai Bravu între Vitan, Dristor și Baba Novac. Pe de altă parte, specialiștii în mobilitate urbană atrag atenția că pasajele rezolvă doar punctual problema aglomerației, iar prioritatea autorităților ar trebui să fie investiții pentru transportul în comun cu benzi speciale și pentru transport alternativ.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *