București : STB redeschide linia de tramvai de pe bulevardul Doina Cornea (Vasile Milea) pe 17 octombrie. De ce a durat un an și 4 luni modernizarea unui kilometru de linie

Tramvai Doina Cornea mobilitate.eu Sursa : mobilitate.eu

Societatea de Transport București ( STB) reintroduce în circulație tramvaiele liniilor 1 și 10 pe bulevardul Doina Cornea (bulev. Vasile Milea până în 2021) începând cu data de 17 octombrie, după un an și patru luni cu lucrări de modernizare pe artera de 1,1 kilometri. Pe 13 octombrie este programată recepția finală a lucrărilor de modernizare care au început în mai 2021, iar pe 17 octombrie liniile de tramvai 1 și 10 revin pe traseele de bază, a anunțat Primăria sectorului 6. PMB a început reparații la calea de rulare a tramvaielor de pe bulevardul Doina Cornea conform contractului de finanțare prin care a cumpărat noile tramvaie de la Astra Arad, segmentul de un kilometru cu linie nemodernizată fiind singurul rămas de pe inelul principal de circulație. La sfârșitul lunii trecute, Primarul General, Nicușor Dan, explica întârzierea recepției prin procedurile birocratice și caietul de sarcini și proiectul tehnic cu probleme din perioada fostei administrații. Problemele de execuție au fost semnalate și de Asociația Metrou Ușor ( detalii aici). Contractul cu Asocierea Swietelsky-TIAB-Urban Profile Grele a fost semnat pentru aprox. 20 de milioane lei.

Lucrările au început în mai 2021 cu un termen de execuție de 12 luni. Din 17 octombrie, vor reveni pe traseu și liniile de troleibuze, potrivit Primăriei Sectorului 6 : ,,Liniile tramvaielor 1,10, 11 și 35 vor reveni la traseul normal. În 13 octombrie, STB va face recepția finală a lucrărilor, iar din 17 octombrie se va da drumul la circulație. Tramvaiele vor fi corelate cu autobuze și troleibuze. Lucrările demarate de PMB au început în 25 mai 2021 și au vizat modernizarea unui tronson de 1,1 km cale dublă a liniei de tramvai de pe Bd. Doina Cornea, pe care circulă tramvaiele 1 şi 10, pe tronsonul cuprins între Bd. Timişoara şi accesul în benzinăria OMV, dinspre Pasajul suprateran Basarab. Valoarea totală a contractului a fost de 28.056.510,21 lei.”

Contractul pentru cele 100 de tramvaie noi cu o lungime de 36 de metri a fost semnat în mai 2021 pentru aproape 850 de milioane lei, fonduri europene nerambursabile prin programul Ministerului Dezvoltării. Tramvaiele noi vor circula pe liniile 1, 10, 21, 25, 32, 40, 41 şi 55, iar inelul principal al Capitalei are 26 km, din care doar secţiunea de 1,1 km. de pe fostul bulevard Vasile Milea (n.r Doina Cornea și Paul Teodorescu conform noilor denumiri) încă nu este redeschisă. Noul termen pentru punerea în circulație a tramvaielor noi de la Arad este sfârșitul lunii. Primele 20 de tramvaie vor circula pe linia 41.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Fals, Fake News, pe data de 17.10, pana la ora 7, nu circulau tramvaile in zona precizata in articol, nu erau montate nici macar tablitele cu numele statiei stb si nr tramvaielor.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.