BYD, principalul producător chinez de vehicule electrice (EV), şi-a majorat cota de piaţă şi este în grafic să-şi depăşească obiectivele anuale de vânzări pe plan global şi să întreacă Ford şi Honda, transmite Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

BYD a înregistrat anul acesta o expansiune solidă, majorând-şi capacitatea de producţie şi numărul de angajaţi, astfel încât veniturile sale le-au depăşit pe cele ale liderului pieței de mașini electrice, Tesla, în trimestrul al treilea trei din 2024. La 30 septembrie 2024, numărul angajaţilor BYD se apropia de un milion, de la aproximativ 703.500 la finalul lui 2023.

Pe fondul vânzărilor robuste din China, cea mai mare piaţă auto mondială, BYD este în grafic să depăşească ţinta sa anuală de vânzări de patru milioane de vehicule, ceea ce ar pune compania înaintea firmei nipone Honda şi a producătorului auto american Ford în 2024.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Gigantul chinez a livrat 3,76 milioane de vehicule în primele 11 luni din acest an, inclusiv 506.804 unităţi vândute în noiembrie. De luna trecută cota de piaţă a BYD în China a ajuns la 17,1%, de la 12,5% în 2023, conform datelor publicate luni de Asociaţia Producătorilor Auto din China (CPCA).

Comparativ, cele două societăţi mixte ale Volkswagen cu SAIC şi FAW Group au cotă combinată de piaţă de 11% în primele 11 luni din acest an, comparativ cu 14,2% anul trecut.

Dacă tendinţa continuă, BYD ar putea vinde peste şase milioane de vehicule în următoarele 12 luni şi ar ajunge la egalitate cu producători auto de top, cum ar fi General Motors şi Stellantis, conform estimărilor Reuters pe baza actualelor date privind vânzările.

Obiectivul firmei din China este de a livra anul viitor 5 – 6 milioane de vehicule, au apreciat analiştii Citi după întâlnirea cu conducerea firmei.

Reprezentanţii BYD nu au dorit să facă comentarii.