Companiile fac multe greșeli atunci când vor să se extindă în străinătate, cea mai mare fiind nealocarea resurselor potrivite pentru a le oferi cele mai mari șanse de succes, potrivit lui James Cummings, vicepreședintele dezvoltării de afaceri la London & Partners, o companie non-profit care, printre alte servicii, ajută companiile americane să se extindă în alte țări, scrie publicați Inc.com.
Acest lucru poate însemna bani, spune Cummings, deoarece extinderea pe orice nouă piață poate fi o inițiativă costisitoare. Poate însemna și timp, fără a ține cont de cât de mult va dura să navigheze noile obstacole, să construiască echipa potrivită și să găsească produsul potrivit pentru piața respectivă.
Ultimul aspect poate fi deosebit de dificil, deoarece ceea ce a funcționat în SUA s-ar putea să nu fie de succes în alte țări. Dar companiile ar trebui să ia în considerare acest aspect cu atenție, spune Cummings, deoarece un loc precum Londra ar putea fi o „rampă de lansare” către restul Europei și alte părți ale lumii.
„Există talentele necesare pentru creșterea pe termen lung? Există piață pentru creșterea pe termen lung? Și există ecosistemul pentru a accepta noi idei, noi tehnologii și noi produse?” spune el. „Acestea sunt principalele criterii care duc la succes pe termen lung.”