Care sunt cele mai populare mărci de televizoare din Statele Unite/ Mărcile coreene domină piața

televizor Sursa foto: pexels.com

În fiecare an, peste 40 de milioane de televizoare sunt vândute în SUA, ceea ce face din acest dispozitiv o tehnologie emblematică în multe case americane, scrie Visual Capitalist.

Clasamentul a fost întocmit pe baza unui sondaj Statista din 2023, realizat în rândul a peste 8.000 de adulți americani. Respondenții au fost întrebați: “Ce marcă este televizorul dumneavoastră principal?”.

Mărcile coreene domină piața americană de televizoare

Samsung și LG reprezintă împreună 52% din cota de piață a televizoarelor. De notat că cele două firme au încheiat un parteneriat, LG urmând să furnizeze panouri TV OLED către Samsung începând cu 2023.

  1. Samsung 🇰🇷 Coreea de Sud 33 %
  2. LG 🇰🇷 Coreea de Sud 19 %
  3. Vizio 🇺🇸 S.U.A. 11 %
  4. Sony 🇯🇵 Japonia 7 %
  5. Hisense 🇨🇳 China 5 %
  6. TCL 🇨🇳 China 5 %
  7. Philips 🇳🇱 Țările de Jos 3 %
  8. Insignia 🇺🇸 S.U.A. 2 %
  9. Sanyo 🇯🇵 Japonia 2 %
  10. Toshiba 🇯🇵 Japonia 2 %
  11. Sharp 🇯🇵 Japonia 1 %
  12. Altele sau nu știu — 9%

Vizio, o companie cu sediul în California, ocupă poziția a treia, dar televizoarele sale nu sunt fabricate în Statele Unite. Mai degrabă, acestea sunt produse de companiile taiwaneze AmTran Technology și Foxconn, aceasta din urmă fiind unul dintre principalii producători de iPhone.

Mai jos în clasament se află Insignia, deținută de retailerul american Best Buy. Deși nu se știe cu certitudine cine produce televizoarele Insignia, unii speculează că acestea sunt fabricate de compania chineză Hisense.

În ciuda faptului că deține cea mai mare cotă de piață, Coreea de Sud se situează în urma Japoniei în ceea ce privește numărul de companii din topul mărcilor. Japonia re patru mărci pe listă, Sony ocupând locul 4 în clasamentul general, obținând 7% din răspunsuri.

Sursa foto: Facebook/Visual Capitalist

Piață în creștere

Statele Unite ale Americii sunt martorele unei creșteri a cererii de televizoare de înaltă definiție, determinată de dorința consumatorilor de a avea o experiență de vizionare acasă mai captivantă.

La nivel global, SUA este lider în ceea ce privește generarea de venituri, piața americană de televizoare urmând să genereze venituri de 18,2 miliarde de dolari în 2024.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *