În fiecare an, peste 40 de milioane de televizoare sunt vândute în SUA, ceea ce face din acest dispozitiv o tehnologie emblematică în multe case americane, scrie Visual Capitalist.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Clasamentul a fost întocmit pe baza unui sondaj Statista din 2023, realizat în rândul a peste 8.000 de adulți americani. Respondenții au fost întrebați: “Ce marcă este televizorul dumneavoastră principal?”.

Mărcile coreene domină piața americană de televizoare

Samsung și LG reprezintă împreună 52% din cota de piață a televizoarelor. De notat că cele două firme au încheiat un parteneriat, LG urmând să furnizeze panouri TV OLED către Samsung începând cu 2023.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
  1. Samsung 🇰🇷 Coreea de Sud 33 %
  2. LG 🇰🇷 Coreea de Sud 19 %
  3. Vizio 🇺🇸 S.U.A. 11 %
  4. Sony 🇯🇵 Japonia 7 %
  5. Hisense 🇨🇳 China 5 %
  6. TCL 🇨🇳 China 5 %
  7. Philips 🇳🇱 Țările de Jos 3 %
  8. Insignia 🇺🇸 S.U.A. 2 %
  9. Sanyo 🇯🇵 Japonia 2 %
  10. Toshiba 🇯🇵 Japonia 2 %
  11. Sharp 🇯🇵 Japonia 1 %
  12. Altele sau nu știu — 9%

Vizio, o companie cu sediul în California, ocupă poziția a treia, dar televizoarele sale nu sunt fabricate în Statele Unite. Mai degrabă, acestea sunt produse de companiile taiwaneze AmTran Technology și Foxconn, aceasta din urmă fiind unul dintre principalii producători de iPhone.

Mai jos în clasament se află Insignia, deținută de retailerul american Best Buy. Deși nu se știe cu certitudine cine produce televizoarele Insignia, unii speculează că acestea sunt fabricate de compania chineză Hisense.

În ciuda faptului că deține cea mai mare cotă de piață, Coreea de Sud se situează în urma Japoniei în ceea ce privește numărul de companii din topul mărcilor. Japonia re patru mărci pe listă, Sony ocupând locul 4 în clasamentul general, obținând 7% din răspunsuri.

Sursa foto: Facebook/Visual Capitalist

Piață în creștere

Statele Unite ale Americii sunt martorele unei creșteri a cererii de televizoare de înaltă definiție, determinată de dorința consumatorilor de a avea o experiență de vizionare acasă mai captivantă.

La nivel global, SUA este lider în ceea ce privește generarea de venituri, piața americană de televizoare urmând să genereze venituri de 18,2 miliarde de dolari în 2024.