Cătălin Samara, directorul operațional și e-commerce al Carrefour România, la conducerea Bringo Internațional. Acesta va coordona activitatea Bringo din România, Argentina, Belgia, Franța și Maroc

Catalin Samara Sursa: Carrefour

Cătălin Samara, director operațional și e-commerce și membru al Comitetului Executiv al Carrefour România, este noul funcția director al Bringo Internațional, având responsabilitatea de a coordona activitatea internațională a serviciului de personal shopping și livrare.

Poziția nou creată vine ca urmare a dezvoltării Bringo, un concept de business românesc, exportat în patru alte țări, care va funcționa de acum, ca parte dintr-o organizație globală.

În noua sa funcție, Cătălin va coordona activitatea Bringo în cele 5 țări în care serviciul este activ sub diverse branduri: România, Argentina, Belgia, Franța și Maroc, având, printre altele, rolul de a integra din punct de vedere tehnic și operațional aceste filiale. Ca urmare a acestei numiri internaționale, responsabilitățile lui Cătălin în cadrul Carrefour România vor fi redistribuite intern.

„Vom lucra împreună cu echipele grupului Carrefour pentru a duce activitatea Bringo Internațional la nivelul următor”, a adăugat Cătălin Samara, noul Director al Bringo Internațional.

Cătălin Samara este de 21 de ani în Carrefour România, alăturându-se companiei în 2000, fiind printre primii angajați ai săi, cu câteva luni de zile înainte de deschiderea primului magazin în România.

Până în prezent, a deținut o serie de poziții strategice în cadrul companiei, de la Director Operațional de Hipermarketuri, la Director Marketing, Digital și E-commerce, Servicii clienți și Omnicanal, fiind și membru al Comitetului Executiv din 2011.

În funcția sa de Director Operațional & E-commerce, Cătălin Samara era responsabil cu operațiunile tuturor formatelor de magazine fizice din rețeaua Carrefour România: hipermarketuri, supermarketuri, proximitate și Supeco.

Pe lângă responsabilitățile de management ale Activelor, Caselor și Organizarea Proceselor, Cătălin a coordonat și dezvoltarea modelului de business omnicanal ce cuprinde strategia de e-commerce și operațiunile de transformare digitală.

În doar patru ani, Bringo s-a extins în 37 de orașe din România și include în acest moment în aplicație peste 100 de magazine Carrefour în toate formatele (hipermarket, supermarket, express și Supeco). Recent a lansat serviciul de livrare rapidă a produselor Carrefour, în 30 de minute, în București, Iași, Cluj, Timișoara, Constanța și Brașov, serviciul fiind bazat pe linia de supermarketuri și, mai ales, pe cea de magazine express din rețeaua Carrefour.

Sursa: Carrefour

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *