CFR SA a anunţat că asocierea formată din IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. şi ROTARY CONSTRUCŢII MENTENANŢĂ S.A. a câştigat licitaţia pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de reabilitare a tronsonului feroviar Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeş, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Această asociere va fi responsabilă pentru reabilitarea Lotului 6 al proiectului, care se întinde între CAP X PO NOU POARTA şi Caransebeş, de la kilometrul 436+887 la kilometrul 474+046,53, acoperind o distanţă de 37,160 km. Valoarea contractului este de 2.114.352.203,74 lei fără TVA, iar finanţarea va fi asigurată din fonduri externe nerambursabile, de la bugetul de stat şi din alte surse legal constituite, conform unui comunicat CFR SA transmis către Radio Reşiţa.

Contractul include:

modernizarea liniei de cale ferată la standardele europene, inclusiv electrificarea şi introducerea sistemului de siguranţă ERTMS nivel 2.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

reabilitarea tunelurilor existente şi construirea a două tuneluri noi.

modernizarea staţiilor de cale ferată, inclusiv peroane înalte de 400 m.

îmbunătăţirea geometriei traseului şi a instalaţiilor de semnalizare şi telecomunicaţii.

montarea de panouri fonoabsorbante pentru reducerea zgomotului.

Obiectivul este creşterea vitezei de circulaţie a trenurilor la 120 km/h, mărirea capacităţii de tranzit, îmbunătăţirea siguranţei şi a confortului călătorilor, dar și modernizarea infrastructurii feroviare în conformitate cu standardele europene, transmite CFR S.A.