CFR SA a atribuit contractul pentru modernizarea Lotului 6 al căii ferate Craiova – Caransebeş unei asocieri turco-române / Care este valoarea contractului

tren metropolitan doi linii de cale ferata Sursa foto: G4Media.ro

CFR SA a anunţat că asocierea formată din IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. şi ROTARY CONSTRUCŢII MENTENANŢĂ S.A. a câştigat licitaţia pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de reabilitare a tronsonului feroviar Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeş, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean.

Această asociere va fi responsabilă pentru reabilitarea Lotului 6 al proiectului, care se întinde între CAP X PO NOU POARTA şi Caransebeş, de la kilometrul 436+887 la kilometrul 474+046,53, acoperind o distanţă de 37,160 km. Valoarea contractului este de 2.114.352.203,74 lei fără TVA, iar finanţarea va fi asigurată din fonduri externe nerambursabile, de la bugetul de stat şi din alte surse legal constituite, conform unui comunicat CFR SA transmis către Radio Reşiţa.

Contractul include:

Analize Economedia

software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR

modernizarea liniei de cale ferată la standardele europene, inclusiv electrificarea şi introducerea sistemului de siguranţă ERTMS nivel 2.

reabilitarea tunelurilor existente şi construirea a două tuneluri noi.

modernizarea staţiilor de cale ferată, inclusiv peroane înalte de 400 m.

îmbunătăţirea geometriei traseului şi a instalaţiilor de semnalizare şi telecomunicaţii.

montarea de panouri fonoabsorbante pentru reducerea zgomotului.

Obiectivul este creşterea vitezei de circulaţie a trenurilor la 120 km/h, mărirea capacităţii de tranzit, îmbunătăţirea siguranţei şi a confortului călătorilor, dar și modernizarea infrastructurii feroviare în conformitate cu standardele europene, transmite CFR S.A.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.