Viteza trenurilor de călători poate creşte de la 140 km/h la 160 km/h pe tronsonul Sighişoara – Mediaş de pe Magistrala feroviară Braşov – Curtici, după finalizarea lucrărilor de modernizare la instalaţia de semnalizare, a anunţat Compania CFR Infrastructură.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Practic, sistemul european de semnalizare ERTMS II este funcţional acum pe cei 40 de kilometri dintre Sighişoara şi Mediaş pe ambele fire de circulaţie, iar până la sfârşitul anului se pune în funcţiune noul sistem şi pe secţiunea Mediaş – Blaj, alţi 40 de kilometri.

„Sistemul European de Management al Traficului Feroviar (ERTMS) este funcțional pe segmentul feroviar Sighișoara – Daneș – Dumbrăveni – Mediaș (cca. 40 km) pe ambele fire de circulație, modernizate pentru viteza maximă de circulație a trenurilor de călători de 160 km/h, inclusiv pe toate liniile din stațiile Daneș, Dumbrăveni și Mediaș, fiind de asemenea puse în funcție și cele 8 treceri la nivel cu calea ferată (TN), modernizate și dotate cu bariere automate, cu 4 cumpene”, a transmis CFR Infrastructură.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Pe lângă instalarea sistemului ERTMS II şi pe secţiunea Blaj – Mediaş, au fost modernizate şi cele 13 treceri la nivel cu linia de cale ferată, care sunt dotate cu bariere automate cu 4 cumpene.

Sursa CFR SA

Tot pe Magistrala feroviară Braşov – Curtici, dar între Braşov şi Sighişoara toate cele trei loturi sunt în programul de modernizare, cel mai dificil segment fiind tronsonul Apaţa- Caţa. Constructorii care modernizează secţiunea centrală a Magistralei de tren dintre Braşov şi Sighişoara au cumpărat cele patru „cârtiţe” (scuturile de foraj TBM) care vor săpa tunelurile de la Ormeniş şi Homorod, două tuneluri cu o lungime totală de 12 kilometri. Reabilitarea liniei de tren dintre Apaţa şi Caţa,  aproape 30 de kilometri în judeţul Braşov, din care 10 km. reprezintă linie nouă construită este cel mai complex şantier de infrastructură de transport de după Revoluţie, anunţă Asociaţia Pro Infrastructură care a prezentat şantierul unde lucrează asocierea RailWorks (Aktor- Alstom-Arcada).

Se lucrează şi pe secţiunea Simeria – Arad, trenurile urmând să atingă viteza maximă, de 160 km/h. la sfârşitul anului viitor, detalii aici