Compania Chery Auto din China începe vânzările pe piaţa din Italia cu o versiune pe benzină a SUV-ului său crossover Omoda 5, la un preţ de la 27.900 de euro (30.182 USD), în timp ce producătorul auto îşi evaluează opţiunile de extindere a capacităţii de producţie şi a vânzărilor în Europa, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Una dintre numeroasele companii chineze care aduc maşini ieftine în Europa, în mare parte electrice, Chery a început vânzările europene în Spania la începutul acestui an.

Acum se extinde în regiune şi îşi propune să pătrundă pe mai mult de 60 de noi pieţe la nivel global în următorii trei ani, a declarat săptămâna trecută vicepreşedintele Shawn Xu, la o prezentare la Milano.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

După decizia de joi a Uniunii Europene de a confirma tarifele impuse importurilor de vehicule electrice faqbricate în China, vehiculele electrice ale Chery vor fi supuse unei taxe suplimentare de 20,8%.

În Italia, Omoda 5 va fi disponibil într-o versiune electrică din septembrie.

Până la sfârşitul acestui an, Chery va oferi SUV-ul său mai mare Jaecoo 7 în Italia într-o versiune pe benzină şi apoi hibrid plug-in.

Până la sfârşitul anului 2025, Chery plănuieşte câte trei modele de SUV pentru mărcile sale Omoda şi Jaecoo, cu un amestec de tipuri de combustibil pentru a servi diferite părţi ale Europei.

Dar, pe măsură ce tensiunile comerciale sunt mari cu UE, aducerea capacităţii de producţie în Europa va ajuta Chery, cel mai mare producător de automobile din China după volumul exporturilor, să stimuleze vânzările şi să compenseze impactul tarifelor europene.

La începutul acestui an, Chery a convenit cu un partener local din Spania să producă maşini în Barcelona, ​​dar acum caută un al doilea loc de producţie în regiune.

Guvernul italian a încercat, de asemenea, să atragă investiţii în producţie şi a purtat discuţii cu câţiva producători auto chinezi în ultimele luni, inclusiv cu Chery.

Ministrul Industriei Adolfo Urso s-a întâlnit joia trecută cu preşedintele Chery Auto, Yin Tongyue, la Beijing, în cadrul unei vizite oficiale de două zile în China.

Întrebat joi dacă grupul este aproape de un acord cu Roma, Shawn Xu de la Chery a spus că ”mai avem nevoie de câteva discuţii”.