Chrysler recheamă aproape 286.000 de vehicule pe piaţa din Statele Unite din cauza unui defect de fabricaţie care ar putea cauza ruperea dispozitivelor de umflare a airbagurilor cortină laterale, a anunţat vineri Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA), transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Dispozitivele de umflare a airbagurilor cortină din dreapta şi din stânga se pot rupe şi pot provoca lovirea pasagerilor cu fragmente de metal ascuţite, ducând la rănirea sau decesul acestora, a spus autoritatea de reglementare din SUA.

Rechemarea ar afecta anumite modele Dodge Charger şi Chrysler 300 din anii 2018-2021.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Deţinută de Stellantis, Chrysler a spus că anumite vehicule ar putea fi echipate cu dispozitive de umflare pentru airbaguri laterale, care au acumulat umezeală În timpul producţiei furnizorilor.

Acest lucru poate duce la coroziune sub tensiune şi la o potenţială rupere.

Aceste dispozitive de umflare nu folosesc acelaşi propulsor sau design de umflator ca airbagurile Takata rechemate anterior, a spus producătorul auto.

Anul trecut, Stellantis a avertizat 29.000 de proprietari de pickupuri Dodge Ram din 2003 să înceteze imediat să conducă în aşteptarea reparaţiilor, după ce o persoană a murit în urma exploziei unui airbag Takata.