Retailerul Lidl România anunță că introduce în ofertă ciocolata Dubai, un fenomen care încă produce senzație în cadrul românilor. A avut o evoluție palpitantă pe piață, de la cozile interminabile din mall-uri, la pancartele imense care anunțau că e prezentă în diverse localuri, introdusă în meniul cofetăriilor, până și în cartea de rețete a Jamilei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Lidl anunță că va produce local ciocolata în stil Dubai, ca produs sub marcă proprie din gama premium Deluxe. În prezent, ciocolata este disponibilă în 70 de magazine Lidl din România, cu un plan de extindere progresivă a distribuției în celelalte magazine.

Produsul va merge și la export. Primele 12.000 de bucăți au ajuns deja în magazinele din Croația, Lidl având în plan extinderea și în magazinele Lidl din Serbia și Bulgaria.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Fisticul utilizat provine din Iran.

Ciocolata în stil Dubai Deluxe va fi disponibilă la prețul de 24,99 lei / 100 de grame.

„Am reușit să aducem Ciocolata în stil Dubai la raft în două luni după ce a devenit un trend și la noi în țară și datorită parteneriatului pe termen lung pe care îl avem cu un furnizor din România, cu care lucrăm deja de câțiva ani. Mai mult, ne bucurăm și că a fost la fel de apreciat și de colegii noștri din alte țări și va intra la raft și în alte magazine Lidl din Europa – momentan în alte 2 țări, însă nu ne vom opri aici”, a spus Robert Suhina, VP Purchasing Food Fresh & Frozen Lidl România.