Circa 20% dintre produsele comandate de utilizatorii eMAG cu ajutorul căutării vizuale au fost descoperite mult mai ușor, spune Alexandru Constantinescu – product director discovery eMAG

emag snap Sursa foto: eMAG

Recent, eMAG a lansat funcția de căutare cu ajutorul imaginilor, denumită eMAG Snap, iar circa 20% dintre produsele comandate de utilizatorii eMAG cu ajutorul căutării vizuale au fost descoperite mult mai ușor, spune Alexandru Constantinescu, product director discovery eMAG, pentru Economedia.ro.

Aceasta permite clienților să identifice produse de pe platforma care depășește 24 de milioane de articole, folosind doar o fotografie realizată direct din aplicația mobilă.

Tehnologia eMAG Snap se bazează pe algoritmi de recunoaștere vizuală și machine learning. Aceasta a fost dezvoltată integral în România de o echipă interdisciplinară formată din peste 20 de specialiști din departamentele eMag de dezvoltare de produs, dezvoltare software, machine learning, BI și UX. Cu ajutorul acesteia, utilizatorii pot găsi rapid produse pe baza unor detalii vizuale precum forma, textura, culoarea sau brandul, fără a fi necesară o descriere textuală detaliată.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

„Oamenii apreciază posibilitatea de a identifica produsele dorite doar printr-o fotografie, mai ales atunci când nu au toate detaliile exacte despre produs. Simplitatea și rapiditatea întregului proces sporesc încrederea cumpărătorilor și facilitează luarea deciziilor de achiziție”, a declarat Alexandru Constantinescu, Product Director Discovery eMAG, pentru Economedia.

Concepută pentru a se adapta obiceiurilor de consum ale clienților care preferă soluții rapide și intuitive, funcția lansată în noiembrie, eMAG Snap, face parte din planul de investiții în tehnologie al companiei care a depășit 447 de milioane de lei în anul fiscal 2024.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: