Premierul Ciucă anunță primul mare eșec în infrastructura mare: Drumul expres Craiova – Pitești nu va fi gata la timp, după ce Tirrena Scavi a oprit lucrările pe primul lot / UMB deschide Centura Slatina pe 28 iulie

UMB Centura Balș

Lucrările pe primul lot al Drumului Expres Craiova – Pitești sunt oprite și nu se vor termina la sfârșitul anului, conform contractului, a transmis premierul Nicolae Ciucă, joi, în județul Olt, după o verificare alături de ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a primelor două loturi unde lucrează Tirrena Scavi (Italia) și firmele din grupul UMB.

Pe primul lot, Craiova – Robănești (17 km), antreprenorul din Italia are mare întârzieri și probleme financiare, stadiul fizic de execuție fiind de aproximativ 52%. Tirrena Scavi mai are alte două mari șantiere, Centura Timișoara Sud și modernizarea Centurii București Nord între DN 2 și A2, de asemenea proiecte mult întârziate. În schimb, pe lotul II, tronsonul 2 adică Centura Slatina (20 km), UMB finalizează lucrările pe 28 iulie, când comisia de recepție ar urma să aprobe deschiderea circulației.

„Desigur, am discutat și aspectele care țin de întârzierile la tronsonul I, Craiova – Balș. Lucrările sunt la un procent de 52%. Am discutat cu constructorul și în acest stadiu pornind de la finanțare și subcontractare și asigurarea forței de muncă nu pot să afirm că veștile sunt încurajatoare sunt probleme cu finanțare și abia în acel moment pot să reînceapă lucrările. Din grafic ne dăm seama că nu poate fi deschis la finele anului, așa cum este prevăzut în contract. Nu există scuză pentru absolut nimeni, trebuie să ducă lucrările la bun sfârșit. Nu există toleranță pentru nicio întârziere”, a transmis premierul Nicolae Ciucă.

Analize Economedia

Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice
automotive foto 2

La rândul său, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a explicat că antreprenorul Tirrena Scavi are deja un certificat intermediar negativ, iar contractul ar putea fi reziliat dacă se mai emit încă două astfel de certificate care arată lipsa de mobilizare. Loturile 3 și 4 (Valea Mare – Pitești) ale Drumului Expres Craiova – Pitești contractate tot cu UMB ar putea fi deschise la sfârșitul anului viitor, chiar înainte de termen.

Grindeanu a subliniat că nu vrea să se ajungă la rezilierea celor trei contracte cu Tirrena Scavi, dar nici nu se mai poate continua cu aceste întârzieri. „Eu vreau ca aceste contracte semnate să fie duse la bun sfârșit și asta înseamnă infrastructură terminată, dar nici nu puteam să asistăm pasivi la faptul că se încalcă periodic aceste contracte. Procedura va duce, într-un final la rezilierea contractelor, asta este legea”, a explicat Grindeanu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Pas cu pas!
    Urmeaza alte nerealizari!
    Vedeti A7 e mortus!
    A 8 la fel!
    A 1 , Pitesti-Sibiu, & Lugoj Deva!
    Etc.
    Cum v-am spus!
    Ciot cu ciot, facem Romania Mare!

  2. ” Nu există scuză pentru absolut nimeni, trebuie să ducă lucrările la bun sfârșit. Nu există toleranță pentru nicio întârziere”, a transmis premierul Nicolae Ciucă.”
    Pai daca-i asa, urgent reziliat contractul cu macaronarii, dati in judecata pentru daune si incredintat lucrarile lui UMB, firma care si-a facut treaba. Ce este asa de greu???

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.