Malina Ngai, CEO al grupului AS Watson, care vinde produse de sănătate și frumusețe, a declarat că tinerii se întorc în magazinele fizice deoarece vor să atingă produsele, transmite Fortune.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Înființată în Hong Kong în 1841, AS Watson a devenit un gigant în domeniul vânzării cu amănuntul de produse de sănătate și frumusețe, cu aproape 17.000 de puncte de vânzare în 31 de piețe.

Cheia pentru a naviga cu succes pe piețe diverse, a explicat Ngai, este o înțelegere profundă a bazei de clienți. Asia de Sud-Est, pe care ea a numit-o unul dintre „motoarele de creștere” ale AS Watson, se caracterizează prin consumatori tineri, familiarizați cu tehnologia digitală, care doresc produse și campanii noi.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Interesant este că un studiu de piață al companiei indică că tinerii clienți încă preferă experiența fizică de cumpărare. Ei doresc interacțiune și cumpărături practice. „Clienții mai tineri vor să fie în magazin, vor să primească consultanță, vor să poată atinge produsul – și asta este ceea ce le putem oferi”, a declarat Ngai.

AS Watson răspunde preferințelor hiper-locale, stocând nu numai articole populare J-beauty (Japanese beauty) și K-beauty (Coreea de Sud), ci și produse certificate halal pentru consumatorii musulmani.

Ngai a subliniat, de asemenea, popularitatea crescândă a mărcilor C-beauty (China), pe care o atribuie angajamentului și atractivității rapide ale acestora prin intermediul rețelelor sociale și al tehnologiei.