CNAIR a finalizat recepția Centurii Slatina pe Drumul Expres Craiova – Pitești. Lotul construit de UMB se deschide joi dimineață

Centura Slatina API

Compania de Drumuri a finalizat recepția tehnică a Centurii Slatina, lotul UMB cu o lungime de 21 de kilometri urmând să fie deschis joi dimineață, a anunțat pe șantier secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

„S-a încheiat recepția lotului 2 al tronsonului 2 Drum Expres Craiova-Pitești

Mâine dimineață vor fi dați în trafic 21,35 km. ai lotului 2, tronsonul 2 al Drumului Expres, care adăugați la cei care au fost dați în trafic în primăvară (lotul 1) ajungem la 40 km. în total

Tronsonul 2 are o lungime de aproape 40 km, cu punct de început limita dintre județele Dolj și Olt, iar ca punct final Municipiul Slatina, la intersecția cu DN 65. Acesta traversează teritoriile administrative ale localităților Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina și Valea Mare.

Drumul Expres Craiova – Pitești este împărțit în 4 tronsoane. Va avea o lungime de peste 121 km și câte 2 benzi pe fiecare sens. Vor fi realizate 10 intersecții rutiere și 75 de poduri și pasaje.

Mulțumesc, tuturor celor care au făcut posibilă finalizarea acestei lucrări la timp și în termenii contractuali stabiliți, de la proiectant – Consitrans, la constructor – Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB SRL, responsabili CNAIR și autorități locale”, a transmis Scrioșteanu.

O înregistrare Video de pe Centura Slatina poate fi urmărită aici.

Lucrările pe primul lot al Drumului Expres Craiova – Pitești sunt oprite și nu se vor termina la sfârșitul anului, conform contractului, a anunțat, în urmă cu o săptămână, premierul Nicolae Ciucă, joi, în județul Olt, după o verificare alături de ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a primelor două loturi unde lucrează Tirrena Scavi (Italia) și firmele din grupul UMB. Pe primul lot, Craiova – Robănești (17 km), antreprenorul din Italia are mare întârzieri și probleme financiare, stadiul fizic de execuție fiind de aproximativ 52%. Tirrena Scavi mai are alte două mari șantiere, Centura Timișoara Sud și modernizarea Centurii București Nord între DN 2 și A2, de asemenea proiecte mult întârziate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *